۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۵۶۱
حجت الاسلام محمودی خبر داد؛

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سخنران مراسم ۹ دی تهران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سخنران مراسم ۹ دی تهران
ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در تهران، گفت: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران این مراسم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح یکشنبه ۸ دی ماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه بیش از ١٠ سال از حماسه ٩ دی گذشته است اظهار داشت: سالانه در کشور و در سالروز این حماسه تجمع، راهپیمایی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در طول تاریخ انقلاب هر دهه با یک توطئه مواجه هستیم که بعد از هر نفاق و فتنه هم حماسه روی می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل ایجاد این حماسه توجه به دین و دین مداری مردم شریف ماست و قدرت دینی جامعه باعث شده تا حماسه روی دهد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: چندین تجمع در ۹ دی در سراسر استان تهران برگزار می‌شود و در راستای تبیین این حماسه نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها، مدارس و کانون‌های مساجد نیز دنبال خواهد شد و نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: تجمع مردم تهران از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می‌باشد و پس از مراسم به سوی میدان شهدا راهپیمایی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به شعار محوری یوم الله ۹ دی سال ۹۸ ادامه داد: شعار یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها انتخاب شده است که محور شعارهای دهمین سالگرد حماسه ۹ دی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمناً از ۹ دی تا ۱۹ دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شده که جا دارد در طول این ایام جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات برگزار شود./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات