۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۲۶۲۵
مدیرعامل خبرگزاری رسا:

حماسه 9دی خط بطلانی بر فتنه ای بزرگ و طراحی پیچیده دشمنان بود

حماسه 9دی خط بطلانی بر فتنه ای بزرگ و طراحی پیچیده دشمنان بود
حجت الاسلام محققی تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت را عامل برون رفت از فتنه عظیم سال 88 ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی در نشستی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی که با حضور کارکنان خبرگزاری رسا در نمازخانه این رسانه حوزوی برگزار شد، با تاکید بر این که حماسه باشکوه ملت ایران در 9دی 88 خط بطلانی بر فتنه ای بزرگ و طراحی پیچیده دشمنان بود، خاطرنشان کرد: با وجود این که دشمن با استفاده از مدل فتنه 88 در مدت کوتاهی در چند کشور پاسخ گرفته بود اما در ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه، نقشه آنها نقش برآب شد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا ادامه داد: نهم دی ماه به عنوان ملاک و معیاری برای همراهی با نظام اسلامی و همچنین آشنایی با فتنه و دوری از سران فتنه در تاریخ انقلاب باقی مانده است.

حجت الاسلام محققی در ادامه شرکت در انتخابات را وظیفه ای ملی و انقلابی دانست و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبرگزاری رسا تلاش می کند برای حرکت پرشور مردمی در حد مقدورات خود جلسات تبیینی و مناظره ای را برگزار کند.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات را بسیار مهم خواند و افزود: معظم له در مقاطع مختلف پیش رو رهنمودها و راهبردهای مهمی را خواهند داشت که باید مورد توجه همگان بویژه رسانه ها قرار گیرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در ادامه با اشاره به چشم اند از مؤسسه رسا مبنی بر مرجعیت خبری در حوزه های علمیه، بر لزوم تلاش و فعالیت بیشتر تمامی همکاران برای تحقق این امر مهم تاکید کرد.

وی با تاکید بر این که مؤسسه رسا تقویت گفتمان امام، رهبری و حوزه انقلابی را ماموریت اصلی خود می داند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری رسا در میان علما و جریان انقلابی حوزه علمیه دارای جایگاه ویژه ای است و انتظارات از این رسانه حوزوی بالا است؛ بنابراین همکاران باید بیش از گذشته در تهذیب نفوس و تقویت انقلابی گری با نوآوری های خبری تلاش کنند تا این جایگاه روز به روز تقویت شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات