۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۳۲۸۱۵
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات تأکید کرد؛

لزوم همکاری ائمه جمعه برای تحقق رسالت حوزوی طلاب

لزوم همکاری ائمه جمعه برای تحقق رسالت حوزوی طلاب
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات یکی از موانع اصلی در رسیدن طلاب به رسالت حوزوی را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات با حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و ائمه جمعه شهرستان‌های تابعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجج اسلام والمسلمین جواهریان مشاور مدیر عامل صندوق و صبری نیا مدیر کل مرکز خدمات استان نیز حضور داشتند، مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز با قدردانی از همکاری و مساعدت نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در برنامه‌ریزی برای ایجاد تسهیلات به منظور رفع مشکلات طلاب و روحانیان، گفت: رفع مشکلات طلاب و روحانیون موجب کاهش دغدغه آنان خواهد شد تا با آرامش بیشتری به رسالت حوزوی خود عمل کنند.

وی یکی از موانع اصلی در رسیدن طلاب به رسالت حوزوی را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری ائمه جمعه این مشکلات کاهش یابد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات در ادامه با اشاره به عملکرد این صندوق در سال‌های گذشته گفت: به منظور حمایت از جامعه هدف مرکز خدمات در سراسر کشور، خدمات کارت صندوق قرض‌الحسنه مرکز برای طلاب و خانواده‌های آنان ایجاد و توزیع شده است و امیدواریم با گردش کار بهینه این کارت، منابع مالی صندوق قرض‌الحسنه تقویت شود.

وی همچنین به فراهم شدن صدور خدمات کارت برای خیرین نیز اشاره کرد و گفت: برای افرادی که می‌خواهند در صندوق این مرکز به وسیله سپرده گذاری مالی خدمات ارائه دهند خدمات کارت صادر خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، حاضران پیشنهادهای خود را در جهت ارائه خدمات بهتر و مؤثر برای جامعه هدف مرکز خدمات ارائه و آمادگی خود را برای همکاری با این مرکز اعلام کردند./829/د102/ب1

منبع: پایگاه مرکز خدمات حوزه های علمیه

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات