۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۶۱۲

خوزستان نخستین میزبان پیکر سردار سلیمانی است

خوزستان نخستین میزبان پیکر سردار سلیمانی است
سردار شاهوارپور گفت: خوزستان فردا میزبان پیکر شهید سردار سلیمانی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، یک شنبه «۱۵ دی ماه» در اهواز برگزار می‌شود.

در این رابطه سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی به رهبرانقلاب و ملت شریف ایران اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز پس از تشییعی که برای سردار در عراق صورت می‌گیرد، خوزستان میزان این شهید بزرگوار خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه خوزستان فردا میزبان شهید سردار سلیمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: مردم با شور و شعفی که نسبت به این دلاورمرد دارند به یمن قدردانی از چنین بزرگواری فردا صبح حضوری پرشور خواهند داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سردار سلیمانی طی ۸ سال حضور در خوزستان از ایران اسلامی دفاع کرد، گفت: سردار در سیل امسال استان نیر حضور داشت و با همه وجود به کمک مردم سیل زده استان آمدند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه پیکر سردار پس از اهواز به مشهدمقدس منتقل می‌شود، گفت: زمان و مکان تشییع از سوی رسانه ملی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، طبق آخرین اخبار، این مراسم فردا ساعت ۸ از میدان مولوی آغاز و تا چهارراه نادری ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات