۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۷۳۱
حجت الاسلام پورهواشمی:

جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند

جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند
دبیر جبهه جهانی مقاومت با بیان اینکه جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: در راه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی از پای نخواهیم نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پور هواشمی دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه امشب در اجتماع عظیم جوانان بیش از 120 ملیت جهان برای پاسداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت گویی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهانشان تشکیل این جلسه را در راستای تکریم این شخصیت های بزرگ دانست.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این پیام مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی را یک چهره بین المللی دانستند و امروز باید جوانان جبهه جهانی مقاومت ادامه دهنده راه این شهید بزرگ باشند.

حجت الاسلام پور هواشمی با بیان اینکه مراسم امروز با همکاری ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است، عنوان کرد: علت این که ما مصمم شدیم در این شلوغی ها و تراکم جلسات، مراسم امشب را برگزار کنیم، این است که شخصیت بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه اضافه کرد: وجه تمایز مراسم ما با سایر مراسم ها این است که در این همایش از بیش از 120 ملیت جهان حضور دارند و همه یکصدا خونخواهی خود را از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، یادآور شد: امروز جوانان جبهه جهانی مقاومت از 120 ملیت جهان جمع شده اند تا بگویند ما حامیان مقاومت از سراسر جهان خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و در راه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی از پای نخواهیم نشست./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات