۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۳۸۰۲
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا:

با گام‌های استوار مسیر پر افتخار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم

با گام‌های استوار مسیر پر افتخار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم
نماینده مجلس با بیان اینکه دشمن هیچگاه با زبان مذاکره عقب نشینی نمی کند. تصریح کرد که با گام‌های استوار مسیر پر افتخار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بودند، گفت: بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک دشمن شناس چیره دست بود، اظهار داشت: ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می دانست منشأ همه فسادها آمریکا و صهیونیست ها هستند، از این جهت همه تلاش خود را برای مبارزه با این جرثومه های فساد گذاشت.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با چشم تیزبین خود این معنا را دریافته بود که تنها عنصر نجات بخش جهان اسلام، مقاومت است؛ بزدلان ترسو و وابستگان به غرب نمی توانند در تحولات بین المللی و منطقه ای نقش آفرینی کنند، زیرا این افراد به صورت پیوسته به دشمنان امتیاز می دهند، اما شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت پیوسته از دشمن امتیاز گرفت و آنها را شکست داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، پاکستان و افغانستان بسیار منسجم شده است، گفت: امروز همه جبهه مقاومت به صورت یکپارچه به مقابله با دشمنان می پردازند و در راستای مبارزه با استکبار جهانی فعالیت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت مرهون تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: ایشان فردی ولایت پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می دانست، از همین جهت به «امیر دل ها» تبدیل شد و مردم با جان خودشان به ایشان عشق می ورزیدند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد هیمنه دشمن یک هیمنه پوشالی است، اظهار داشت: ابهت ایشان خواب را از چشم دشمن ربود و آن را به خوب منکوب کرده بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی را عشق به اهل بیت(ع) دانست و گفت: این شهید بزرگوار جهانی مبارزه کرد و به همه نشان داد که مبارزه زمان نمی شناسد؛ ایشان با تلاش های بی وقفه خود توانست تروریسم را رو به اضمحلال ببرد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید بین المللی جهان اسلام بود، تأکید کرد: اگر غربی ها تنها شعار مبارزه با تروریسم را دادند، سردار رشید ما جانانه با تروریسم مقابله کرد و نشان داد که بین شعار و عمل تا چه اندازه فاصله است؛ ایشان توانست انسجامی بین المللی میان دل های آماده و مجاهدان در راه خداوند ایجاد کند.

حجت الاسلام سلیمی با تأکید بر این که امروز باید مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم، گفت: وظیفه داریم راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و رسالتی که ایشان بر دوش ما نهاده است را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آرزوی شهید حاج قاسم سلیمانی محو رژیم صهیونیستی بود، ابراز کرد: امروز ما باید مجدانه و بیش از گذشته تلاش داشته باشیم تا این غده سرطانی را محو و نابود کنیم؛ این شهید والامقام به ما آموخت تنها زبانی که دشمن می فهمد، زبان مقاومت است.

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه با زبان مذاکره عقب نشینی نمی کند، افزود: کسانی که دم از مذاکره می زدند چگونه می توانند شهادت حاج قاسم سلیمانی را توجیه کنند؟ برخی از مسؤولان ساعت ها و ماه ها با غرب مذاکره کردند، آیا نتیجه مذاکره آنها شهادت حاج قاسم سلیمانی بود؟ امروز ما باید با جدیت بیشتر مسیر حاج قاسم سلیمانی را طی کنیم.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه دشمن تصور می کند با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام می تواند با جبهه مقاومت مقابله و مبارزه کند، ادامه داد: این تصور اشتباه محض است، زیرا ما با گام های استوار مسیر سردار پر افتخار خود را طی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای تداوم مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی باید ادبیات مقاومت را در کشور تقویت کنیم، ابراز داشت: امروز هزاران، بلکه میلیون ها جوان در ایران حاج قاسم سلیمانی شدند و مسیر این سردار فداکار را ادامه خواهند داد؛ امروز باید به جای مذاکره سراغ اقتصاد مقاومتی برویم.

حجت الاسلام سلیمی در پایان یادآور شد: اگر رهبر معظم انقلاب امروز در از دست دادن شهید حاج قاسم سلیمانی داغدار هستند، ما ملت ایران به ایشان اعلام می کنیم ای مولای ما نخواهیم گذاشت علی دوران تنها بماند، ما مسیر سردار سلیمانی را پشت سر شما با عزمی راسخ تر طی خواهیم کرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات