۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۸۰۴
مدیر حوزه علمیه مرکزی:

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت در جهان است

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت در جهان است
حجت الاسلام سپاسی گفت: سردار سلیمانی نه تنها اسطوره ملت ایران بلکه اسطوره مقاومت در سراسر جهان است.

حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، عنوان کرد: مقاومت با نام سردار سلیمانی حیات دوباره پیدا کرده است و پس از ایشان نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی نه تنها اسطوره ملت ایران بلکه اسطوره مقاومت در سراسر جهان است.

مدیر حوزه علمیه مرکزی اظهار داشت: سردار سلیمانی عاشق و شیفته شهادت بود و ترس جاماندن از قافله شهدا را همواره به همراه داشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان یک اسطوره در میان مردم منطقه مطرح است، ابراز کرد: دوست و دشمن با چشم تعظیم به سردار سلیمانی نگاه می کند.

حجت الاسلام سپاسی خاطر نشان کرد: غم و اندوه جبهه حق و خوشحالی جبهه باطل از شهادت سردار سلیمانی نشان تاثیرگذاری فراوان این سردار بزرگ و پرافتخار دارد.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مالک اشتر زمان و یک شخصیت کم نظیر است، گفت: اخلاص، ایمان، تقوا، مروت، رحمت نسبت به فقرا، کودکان و ایتام از جمله صفات اخلاقی سردار سلیمانی بود.

وی شهادت سردار سلیمانی را در اقشار مختلف مردم تاثیر گذار دانست و افزود: سردار سلیمانی امنیت را به کشور هدیه داد و مردم نیز درغم فراق او از عمق جان گریه می کنند.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به واکنش های گسترده در کشور های مختلف به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی عنوان کرد: خون شهید سلیمانی مایه برکت است و سبب تقویت محور مقاومت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با بیان اینکه جوشش خون سردار سلیمانی سبب بوجود آمدن هزاران حاج قاسم خواهد شد، اظهار کرد: راه سردار سلیمانی با صلابت و استحکام بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی چهره بین اللملی مقاومت بود، ابراز کرد: انتقام شهادت سردار سلیمانی نیز بین اللملی خواهد بود و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

حجت الاسلام سپاسی خاطر نشان کرد: یکی از برکات خون سردار سلیمانی ایجاد اتحاد و وحدت در داخل کشور است.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به اینکه کشور های منطقه در سایه حضور سردار سلیمانی در آرامش به سر می بردند، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد میان ملت های منطقه شده است.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس سبب اتحاد بیشتر ملت ایران و عراق شده است و نقشه های استکبار را نقش بر آب کرده است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات