۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۳۴۰۳۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شهادت سپهبد شهید سلیمانی حیات تازه‌ای به جبهه مقاومت بخشید

شهادت سپهبد شهید سلیمانی حیات تازه‌ای به جبهه مقاومت بخشید
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی حیات تازه‌ای به نظام و جبهه مقاومت بخشید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی در جمع مردم عزادار و سوگوار شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه اظهار داشت: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر شخصی نبودیم.

وی خاطر نشان کرد: این جمعیت عظیم در ایران و اقصی نقاط جهان نشان داد که سردار سپهبد شهید سلیمانی بنده‌ مخلص، مومن و پرهیزکار بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آمریکا و ایادی‌اش فکر می‌کردند با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی می‌توانند مقاومت را متوقف و نظام را شکست دهند، در حالیکه خداوند با شهادت این سردار بزرگ، حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت بخشید.

وی عنوان کرد: این حضور کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد؛ انتقام سخت در انتظار آمریکا و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت و عظمت مالک اشتر بود افزود: دشمنان با به شهادت رساندن چنین افراد شجاعی خود را به ورطه سقوط نزدیک‌تر می‌کنند.

حجت الاسلام‌ والمسلمین قریشی در رابطه با حق خواهی خون شهید سلیمانی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب این اقدام هرگز بی پاسخ نمانده و انتقام سختی در انتظار آمریکاست و این ترور ناجوانمردانه به نابودی کاخ سفید و آمریکا خواهد انجامید./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات