۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۳۵۰۴۸

دیدار امام جمعه همدان با خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی

دیدار امام جمعه همدان با خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی یک خطای انسانی بود که مسؤولان نیز در این باره صادقانه از مردم عذرخواهی کرده اند و باید با مسببان این قضیه برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی ضمن اظهار تاسف در رابطه با این واقعه دردناک، بیان داشت: این مصیبت بزرگ امروز همه ایران را عزادار کرده است.

وی با بیان اینکه خدای متعال در همه عرصه های زندگی انسان را آزمایش می کند، اظهار داشت: خدای متعال انسان ها را همیشه آزمایش می کند و در این واقعه تاسف بار صبر در برابر امتحان الهی بهترین راهکار است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب نسبت به ضرورت صداقت در این سانحه انسانی خاطر نشان کرد: سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی یک خطای انسانی بود که مسؤولان نیز در این باره صادقانه از مردم عذر خواهی کرده اند و باید با مسببان این قضیه برخورد شود.

وی در ادامه افزود: بررسی ابعاد این مساله زمان بر است ولی ما خواستار این هستیم که هر چه سریع تر جزئیات این مساله در رسانه ها منتشر شود.

امام جمعه همدان با اشاره به شرایط فعلی کشور و دشمنی آمریکا با ملت ایران اسلامی گفت: ما در شرایطی هستیم که آمریکا و هم پیمانان او به دنبال ضربه زدن به جبهه اسلامی هستند.

وی گفت: این خطای انسانی در شرایط جنگی و بحران حضور موشک ها و هواپیماهای آمریکایی در آسمان ایران رخ داده است از این رو باید جزئیات به دقت بررسی شود.

گفتنی است در این دیدار امام جمعه همدان به همراه مدیرکل دادگستری همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و تعدادی از مسؤولان استان حضور به عمل آورده و از خانواده های صادقی، حاج اسفندیاری، نقیبی و عباسپور که فزندشان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیده است، دلجویی کردند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات