۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۳۸۳۵۵
با حضور سردار فدوی؛

همایش «تبیین مکتب شهید سلیمانی» در مدرسه معصومیه برگزار شد

همایش «تبیین مکتب شهید سلیمانی» در مدرسه معصومیه برگزار شد
همایش «تبیین مکتب شهید سلیمانی» با حضور سردار فدوی در مدرسه علمیه معصومیه و به همت پایگاه مقاومت بسیج این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همایش «تبیین مکتب شهید سلیمانی» ظهر امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد مدرسه علمیه معصومیه و به همت پایگاه مقاومت بسیج این مدرسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام قنواتی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه و تبریک ایام الله دهه فجر بر ضرورت گرامیداشت این ایام الله و حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی شاکرد ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بودند.

وی ابراز داشت: امروز همه ما باید از مکتب شهید سلیمانی الگو گرفته و ابعاد مختلف زندگانی ایشان را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به تکالیف الهی خود عمل نکنیم خداوند نیز به ما یاری نخواهد رساند

همچنین سردار فدوی در این همایش با اشاره به اینکه اگر ما به تکالیف الهی خود عمل نکنیم خداوند نیز به ما یاری نخواهد رساند، بیان داشت: ما در انقلاب اسلامی توانسته ایم تکالیف الهی خود را به میزانی که برای خداوند قابل قبول باشد انجام داده ایم، از همین جهت خداوند نیز نصرت و عنایت خود را شال حالمان کرده است؛ اگر ما به وظایف خود عمل نمی کردیم انقلاب اسلامی هیچگاه به ثمر نمی نشست و چهل و یکمین سال خود را نمی دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی شهید شد که با همه وجود پایبند به تکالیف الهی خود بود، راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیت ویژه ای دانست و خاطرنشان کرد: ما در سپاه پاسداران حتی 24 ساعت را هم در زمینه تحقق وظایف خود از دست نمی دهیم.

وی با اشاره به خروش ملت ایران و عراق و سایر کشورهای منطقه در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی و بیان اینکه امروز هر آنچه داریم حاصل مکت و اندیشه امام راحل است، ابراز کرد: امام(ره) به گونه ای برای انقلاب اسلامی ریل گذاری کردند که سالیان سال از مسیر خود منحرف نخواهد شد و این امانت الهی را به دست صاحب اصلی اش خواهد رساند.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه آمریکا در چهل و یک سال گذشته حتی یک پیروزی هم در برابر انقلاب اسلامی کسب نکرده است، مطرح کرد: آمریکا در طول انقلاب اسلامی بارها و بارها از قدرت انقلاب اسلامی شکست خورده است؛ امروز نمی از یم انقلاب اسلامی در یمن بروز کرده است و مشاهده می کنیم که همه دشمنان در مقابل یمنی ها عاجز شده اند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات