۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۳۸۶۱۳
امام جمعه ماهان:

پیام ۲۲ بهمن اقتدار مردم ایران در مقابل دشمنان است

پیام ۲۲ بهمن اقتدار مردم ایران در مقابل دشمنان است
حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که پیام ۲۲ بهمن اقتدار مردم ایران در مقابل دشمنان است، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم به نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند.
 
وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از سال‌های قبل جشن می‌گیرند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که مردم حضور پررنگی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت، ابراز کرد: عشق و علاقه مردم ایران برای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ثابت شده است.
 
استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که مردم اگر قبل از انقلاب را با بعد از انقلاب مقایسه کنند قدر کشور و نظام را خواهند دانست، اظهار داشت: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلفی پیشرفت کرده است و هیچ کس هم نمی‌تواند این پیشرفت‌ها را نایدیده بگیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران دشمن واقعی را شناخته اند و دشمنان اسلام با اهداف شوم خود به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.
 
امام جمعه ماهان با بیان این که سرمایه ملت ایران مردم هستند، تصریح کرد: ملت ایران با آمدن به خیابان‌ها و شعار بر ضد آمریکا نفرت خود را به دشمنانی همچون آمریکا بیان می‌کنند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که مردم با وجود مشکلات اقتصادی دست از نظام اسلامی بر نمی دارند، ابراز داشت: مشکلات اقتصادی امروز به سبب برنامه ریزی بعضی از مسؤولان است.
 
وی در پایان با توجه به این که پیام ۲۲ بهمن اقتدار مردم ایران در مقابل دشمنان است، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات