۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۸۷۴۲

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
برگزاری نشست پژوهشی در مدرسه فاطمیه ملاثانی و روایتگری دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی طلبه مدرسه کوثر خرمشهر در پیش دبستانی‌ها چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست پژوهشی با عنوان گفتمان انقلاب، به مناسبت دهه فجر و فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، در حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی، با حضور حجت الاسلام مرزوقی پور برگزار شد.

همچنین نشست نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بانوان فرهیخته عرصه فرهنگی شهرستان باوی و سخنرانی حجج الاسلام البوشکه، امام جمعه شهر ملاثانی و عنافچه، مسئول دفتر تبلیغات شهرستان باوی برگزار شد.

در حاشیه این نشست آسیب‌ها و مشکلات شهرستان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 
روایتگری دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی طلبه مدرسه کوثر خرمشهر

مراسم وفات حضرت ام البنین علی‌ها السلام (۱۹بهمن ماه) در جمع طلاب و محبین اهل بیت در مدرسه علمیه کوثر خرمشهر برگزار شد.

در این محفل معنوی، پس از قرائت قرآن و زیارت حضرت، مبلغه گرامی سرکار خانم حسین زاده درباره ولایت مداری حضرت ام البنین و وظایف طلاب در مقابل حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه به سخنرانی پرداخت.

از سوی دیگر به منظور مهارت افزایی پژوهشی طلاب پایه ۴ و۵ کارگاه دو روزه مقاله نویسی توسط سرکار خانم فیاضی برگزار شد.

همچنین روایت گری دهه مبارک فجر با بیان شیرین مبلغه توانمند سرکار خانم غالبی در پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا پایان دهه فجر و با مشارکت سایر مبلغان ادامه دارد.

برگزاری مراسم عزاداری در مدرسه ریحانه النبی شادگان

به مناسبت وفات حضرت ام البنین علیه السلام ختم سوره یس، ختم صلوات، حدیث کساء و مداحی در حوزه علمیه ریحانه النبی برگزار شد.

همچنین همایش سبک زندگی اسلامی در حوزه علمیه خواهران شهرستان شادگان با حضور سرکار خانم هنروران کارشناس دینی و مشاور حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان برگزار شد.

سرکار خانم هنروران ضمن بیان ضرورت سبک زندگی از نظر مقام معظم رهبری و اصلاح خواب، تغذیه و ورزش (مدیریت مثلث زیستی) و نقش آن‌ها در رفتار و سلامتی جسم و جان به بررسی مسائل روابط زناشویی نیز پرداخت.
 
دیدار طلاب مدرسه فاطمه معصومه اندیکا با مادر شهید کریمی

معاون فرهنگی و آموزش و جمعی از طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه اندیکا در روز تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده پاسدار شهید داریوش کریمی دیدار کردند.

 خاطره گویی و ذکر نکات برجسته زندگی شهید توسط مادر شهید بزرگوار و تقدیم احترام و اعطای هدایای مادی و معنوی از سوی مدرسه جزو برنامه‌های صورت گرفته در دیدار بود.

همچنین برنامه‌های تبلیغی در مدارس با عنوان گرامیداشت دهه فجر و موضوع تبیین ایام الله و علل بزرگداشت دهه فجر و راهکار پایداری انقلاب با سخنرانی خانم شمس، معاون فرهنگی و با همکاری بسیج خواهران شهرستان در مدارس روستا‌های عشایری برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات