۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۳۸۸۲۲
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

ایمان و استقامت راه مقابله با توطئه های دشمن است

ایمان و استقامت راه مقابله با توطئه های دشمن است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز نیز با ایمان قوی، باید در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد و با حضور در صحنه های انقلاب جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعدازظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ملت ایران اسلامی با وحدت و همدلی در مقابله با رژیم شاهنشاهی و به پیروزی رساندن انقلاب نقش آفرین شدند.

وی ادامه داد: انقلاب به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امروز نیز ملت ایران اسلامی با تبعیت از ولایت و عمل به فرمایشات رهبری در ادامه راه انقلاب قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب شرق و غرب متحد شدند تا انقلاب پیروز نشود، افزود: امروز نیز دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب دست به هر کاری می زنند.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی در راه خدا قدم بردارد، خداوند او را یاری می کند، ادامه داد: گلستان شدن آتش برای حضرت ابراهیم(ع) و طوفان شنی که در طبس جنگنده‌های آمریکایی را سرکوب کرد از جمله امدادهای الهی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی که با دست خالی در برابر دشمن ایستادند در سایه ایمان قوی، توکل به خدای متعال، عزم و اراده قوی رزمندگان محقق شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی انقلاب اظهار داشت: امروز نیز با ایمان قوی، باید در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد و با حضور در صحنه های انقلاب جلوی توطئه های دشمن گرفته شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات