۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۱۳۳
فجر سلیمانی؛

فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم غیور سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم غیور سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
راهپیمایی ۲۲ بهمن در برخی از شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان از صبح امروز آغاز و فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان پایتخت وحدت ایران اسلامی طنین انداز شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی همواره در برنامه های انقلابی، راهپیمایی ها و انتخابات حضوری پرشور و انقلابی دارند که همراهی و همگامی و پایبندی مردم این استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنی است.

امروز نیز از ساعت 8 صبح راهپیمایی در برخی از شهرها آغاز و راهپیماییان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبران زمانه اعلام کردند.

با توجه به طرح معامله قرن از سوی دشمنانان مسلمین جهان که در آن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بی هویت شناخته می شود بی شک ملت ایران اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بیت المقدس قبله گاه اول مسلمین جهان و مردم فلسطین قهرمان بودند امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریادهایشان کوبنده تر از هر سال است.

 

۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران است

فرماندار شهرستان کنارک در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حاوی این پیام روشن و صریح به دشمنان است که فشارها و تحریم ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

حمیدالدین یوسفی،ادامه داد: اقشار مختلف مردم شهرستان کنارک امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت می‌کنند.

این مسوول تصریح کرد: در کنار این حضور گسترده در دو اسفند ماه  نیز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو خواهیم داشت که بار دیگر حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی عامل حفظ ارزشها و حضور در انتخابات مهر تائید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معامله قرن محکوم به شکست است

امام جمعه شهرستان کنارک نیز گفت: معامله قرن بار دیگر نقشه های پلید استکبار جهانی را برای مسلمین بر ملا ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم بامری، افزود: این حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن تجدید میثاق با امام راحل، رهبری و آرمانهای شهدا خواهند داشت.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات