۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۳۹۵۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

مردم با حضور پای صندوق‌های رای وفاداری خود به نظام را نشان می‌دهند

مردم با حضور پای صندوق‌های رای وفاداری خود به نظام را نشان می‌دهند
حجت‌الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه ممکن است کسی نسبت به برخی برنامه‌ها در کشور ناراحتی داشته باشد گفت: مردم باحضور پای صندوق‌های رای وفاداری خود به نظام را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسین روحی یزدی در مورد لزوم شرکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوی‌ترین و موثرترین پشتوانه نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

وی افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف می‌تواند مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه یکی از فرصت‌هایی که برای عامه مردم فراهم می‌شود و همه اقشار با همه دیدگاه و تفکراتی دارند در آن شرکت کنند، انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه است، بیان کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های اخذ رای حمایت جانانه و همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه ممکن است کسی نسبت به برخی از رفتارها و برنامه‌ها ناراحتی داشته باشند، تصریح کرد: نباید این ناراحتی‌ها را پای نظام اسلامی نوشت و مردم در این 41 سال نشان دادند که هر کجا که منافع نظام و انقلاب در میان باشد مردم پای نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال در روز دوم اسفندماه که روز رای‌گیری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی همه حضور می‌یابند گفت: امیدوارم که مردم در تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور فعال و بانشاطی داشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات