۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۴۲۱۴۷

مشارکت طلاب و روحانیون اهوازی در ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری

مشارکت طلاب و روحانیون اهوازی در ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری
حجت الاسلام باباپور گفت: از شامگاه گذشته ضدعفونی و گندزدایی بیش از صد اتوبوس کلانشهر اهواز با حضور اکیپ‌های ۶ نفره (طلاب و روحانی) در دو پایانه اتوبوسرانی آغاز شد.
حجت الاسلام آرش باباپور، مسئول جهاد سازندگی بسیج طلاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از شامگاه گذشته ضدعفونی و گندزدایی بیش از صد اتوبوس کلانشهر اهواز با حضور اکیپ‌های ۶ نفره (طلاب و روحانی) در دو پایانه اتوبوسرانی آغاز شد.

مسئول جهاد سازندگی بسیج طلاب خوزستان با بیان اینکه طرح تا ریشه کن کردن کرونا وجود خواهد داشت، افزود: این طرح با همکاری سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز و با رعایت توصیه‌های بهداشتی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف اهواز صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام باباپور با بیان اینکه اتوبوس‌ها هر شب ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند، ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی بازارچه حصیرآباد، بیمارستان‌های اهواز به ویژه بیمارستان رازی نیز در برنامه جای دارد که در روز‌های آینده عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شب ۳۰ تا ۴۰ طلبه در پایانه‌های اتوبوسرانی، بازارچه حصیرآباد و سایر نقاط اعلام شده برای ضدعفونی و گندزدایی حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: مردم از چنین اقدامی بسیار خوشحال شدند و بارقه امیدی با مشاهده اتحاد و انسجام همگان جهت ریشه کن کردن کرونا ویروس و دوری از حواشی ایجاد شده است.

مسئول جهاد سازندگی بسیج طلاب خوزستان تصریح کرد: با حضورمان آمدیم تا بگوییم کرونا ویروس را شکست خواهیم داد و در عین حال برای بحران‌های سخت در آمادگی کامل باشیم.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان در صورت تمایل به همکاری و حضور در عرصه خدمت رسانی به شماره ۰۹۱۶۸۱۷۵۵۷۶ تماس داشته باشند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات