۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۲۵۵۲
حجت الاسلام سلیمانی در گفت و گو با رسا:

بیانیه گام دوم آیین نامه فراروی چهل سال دوم انقلاب است

بیانیه گام دوم آیین نامه فراروی چهل سال دوم انقلاب است
استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیانیه گام دوم را آیین نامه فراروری چهل ساال دوم انقلاب دانست و تأکید کرد که پایبندی بر اصول و تبعیت از ولایت فقیه راه غلبه بر دشمن است.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، بیانیه گام دوم انقلاب را تبیان چهل ساله دوم دانست و اظهار داشت: این بیانیه، آیین نامه فراروی چهل ساله دوم یا راهبرد عملیاتی برای بهبود چهل سال پیش رو و پیشرفت بهتر و همه جانبه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی است.

وی گفت: اگر ما به بیانیه گام دوم انقلاب توجه ببیشتری کنیم، می توانیم در همان ریل پیروزمندانه ای حرکت کنیم که در چهل سال اول داشتیم و چهل سال دوم را مستحکم و با تکیه بر مبانی اصولی برگرفته از اسلام ادامه دهیم.

بیانیه گام دوم انقلاب سازنده حاج قاسم سلیمانی ها است

امام جمعه مشهد اردهال، بیانیه گام دوم انقلاب را مکتبی کامل دانست و تصریح کرد: فایده توجه به این بیانیه، ساختن انسان های بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی است و امنیت اجتماعی، اخلاقی، سیاسی، استکبار ستیزی، کفر ستیزی، رحماء بینهم، رحمت، دوستی، شفقت، مودت و نوع دوستی را شامل می شود.

وی بی توجهی به بیانیه گام دوم را آسیبی بزرگ دانست و افزود: اگر ما به این بیانیه و آنچه که در بطن و متن این بیانیه ـ از خیرات و راهکار پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات و دشمنان داخلی و بیرونی ـ وجود دارد، توجه نکنیم، آسیب پذیر و می شویم.

بی توجهی به طرح های دشمنان، آنها را به اهدافشان نزدیکتر خواهد کرد

حجت الاسلام سلیمانی بر ضرورت آگاهی نسبت به طرح های پیچیده دشمنان تأکید کرد و اظهار داشت: بی توجهی به طرح های پیچیده دشمنان، آنها را به اهداف خودشان بیشتر و نزدیک تر خواهد کرد.

وی به نقش مقام معظم رهبری در پیروزی انقلاب پس از ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: علی رغم تمام مشکلات پیچیده ای که دشمنان ایجاد کردند، آنچه که ما را مخصوصاً در 30 ساله پس از رحلت امام راحل به پیروزی رسانده، فکر بلند، اخلاص بسیار بالا، توجه به خدا و اهل بیت(ع) و توسل و توکل بر خدا و توجه به امام زمان(عج) در رهبر معظم انقلاب بوده که در این 30 سال انقلاب را به پیش برده است.

امام جمعه مشهد اردهال تصریح کرد: دشمنان ما مثل شیطان علیه کشور ما قسم خورده اند چرا که سیلی های مکرری که از نظام خورده و هیمنه ای که استکبار برای خود ساخته بود، لگد مال شده و طبیعی است که از ما کینه داشته باشد و اکنون در بدترین شرایط به سر می برند.

پایبندی بر اصول و تبعیت از ولایت فقیه، شرط غلبه بر دشمنان

وی افزود: ما در مبارزه با استکبار تا کنون به خوبی پیش رفته ایم و برای این که بتوانیم این غول توخالی را پشت سر بگذاریم، باید بر اصول خود پایبند باشیم و به منویات امام راحل عمل کرده و به مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و مکتب حاج قاسم را علمیاتی کنیم؛ مکتب این شهید بزرگوار آن بود که با سه قسم بیان کرد که والله والله والله عاقبت بخیری و ماندگاری در تبعیت از این مرد الهی(رهبر معظم انقلاب) است.

حجت الاسلام سلیمانی تبعیت از ولایت فقیه را علت پیروزی 40 ساله انقلاب دانست و اظهار داشت: پیروزی ما در سال های پس از انقلاب در تبعیت از ولایت فقیه بوده و کاملاً بی عقلی است که ما از این منش و مشی دست برداریم.

وی گفت: توصیه و سفارش به همگان در حوزه ها، دانشگاه ها، نیروهای نظامی و انتظامی و همه مردم و اهل مطالعه این است که بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کرده و راهبردی و کاربردی کنند.

مجلس یازدهم بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهد

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به مجلس آینده خاطرنشان کرد: خداوند تفضلی کرد و مجلس ما شکل انقلابی به خود گرفت و ان شاءالله مجلس یازدهم این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار دهد و دولت توجه جدی به این بیانیه داشته باشد.

وی گفت: راه برون رفت ما از مشکلات، برگشت به نیروهای خودی و متدین با آیین نامه گام دوم است که ان شاءالله توجه و عملیاتی خواهیم کرد و بر دشمنانمان پیروز خواهیم شد./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات