۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۴۲۸۴۴
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

با رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه به ریشه کنی کرونا کمک کنیم

با رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه به ریشه کنی کرونا کمک کنیم
حجت الاسلام سلیمانی از شهروندان کاشان و آران و بیدگل خواست با رعایت توصیه‌های بهداشتی و عدم خروج از خانه، در ریشه ‌کن کردن بیماری کرونا نقش‌ آفرینی کنند.
حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم آن در سختی‌ها و مصائب، ید واحده‌ای می‌شوند و همراه و همدل در جهت کاهش درد و آلام مردم جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: هرچند که شیوع ویروس کرونا در کشور و سراسر دنیا نگرانی‌هایی را برای مردم به وجود آورده است، اما مطمئن باشید این نگرانی‌ها به زودی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: متولیان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران، کادر و خدمه مراکز بهداشتی درمانی به عنوان سربازان خط مقدم سلامت عمومی هستند که با اخلاص و تمام توان در جهت کمک به هم وطنان به ویژه بیماران جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا سرود سلامت را در کشور طنین انداز کنند.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امیرمومنان (ع) و روز پدر، از پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران سلامت که در این روز‌های سخت با مجاهدت و تلاش شبانه روزی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل و در سراسر کشور در حال خدمات رسانی هستند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل همچنین از مردم ایران اسلامی به ویژه شهروندان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درخواست کرد با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و عدم خروج از خانه در ریشه کن کردن بیماری کرونا نقش‌ آفرینی کنند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات