۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۴۴۲۱۶
برای مقابله با کرونا ویروس صورت گرفت؛

آموزش ساخت دستکش و توزیع اقلام پزشکی از سوی طلاب مدرسه فاطمه الزهرای آبادان

آموزش ساخت دستکش و توزیع اقلام پزشکی از سوی طلاب مدرسه فاطمه الزهرای آبادان
گروه‌های جهادی مدرسه فاطمه الزهرای آبادان آموزش ساخت دستکش و توزیع اقلام پزشکی در میان نیازمندان را برای مقابله با کرونا ویروس در دستور کار قرار داده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها آبادان در راستای مقابله  با کرونا ویروس همگام با سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در شهرستان اقدامات پیشگیرانه و در عین حال هوشیارانه‌ای انجام دادند.

براین اساس نشر توصیه مقام معظم رهبری به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و توسل به اهل بیت و همچنین توصیه به رعایت نکات بهداشتی نخستین فعالیت مدرسه است ضمن اینکه خرید دستکش و توزیع آن میان افراد بی بضاعت به تعداد ۳۰ خانوار و آموزش ساخت دستکش یک بار مصرف با کیسه فریزر و دستگاه هوا دیگر فعالیت‌های گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان است

تهیه و توزیع ماسک برای افراد نیازمند، ایجاد بازی و سرگرمی شاد در فضای مجازی جهت غنی سازی اوقات فراغت افراد در منزل و توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی و فرهنگی دیگر فعالیت‌هایی است که از سوی گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان برای مقابله با کرونا ویروس صورت می‌گیرد.

تهیه مواد ضد عفونی کننده و توزیع آن به تعداد ۳۰۰بسته، توزیع اقلام پزشکی به تعداد هزار بسته، تهیه و توزیع ۴۰۰ عدد ماسک،  توزیع ۳۰ بسته دستکش و تهیه ۱۵۰ بسته تغذیه سلامت ویژه بیماران بستری در بیمارستان دیگر فعالیت قابل توجه گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان می‌باشد.

همچنین ضد عفونی نمودن مدرسه و توانمندسازی با هدف انتقال مفاهیم آرامش، امید و توکل و اصول بهداشت فردی و توصیه‌های پیشگیرانه بهداشتی در فضای مجازی از طریق ساخت کلیپ، عکس نوشته و ساخت استیکر دیگر فعالیت گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان است. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات