۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۸۱۵

غربالگری ۶ هزار خانوار در محمدشهر کرج توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی

غربالگری ۶ هزار خانوار در محمدشهر کرج توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی
مسؤول گروه جهادی جوادالائمه گفت: تاکنون حدود ۶ هزار و ۱۰۰خانوار توسط نیروهای جهادی جواد الائمه به صورت حضوری و تلفنی غربالگری شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمال الدین دانش‌فر اظهار داشت: از روز نهم اسفند عملیات ضدعفونی کردن معابر به صورت روزانه توسط جهادگران بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی افزود: ارزاق مورد نیاز و توزیع کمک‌های معیشتی یک ماهه خانواده‌ها شامل برنج، مرغ نیز تهیه و توسط جهادگران بین42 خانواده نیازمند توزیع شد.

مسؤول گروه جهادی جوادالائمه(ع) بیان کرد: غربالگری یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت در پیشگیری از ویروس کرونا است که در این راستا جهادگران خواهر و برادر از 6 هزار و 100 خانوار بصورت حضوری و تلفنی غربالگری انجام دادند.

دانش‌فر با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت توسط گروه های جهادی در استان البرز، تصریح کرد: همچنین به هزار و 100 خانوار اقلام بهداشتی و سرگرمی برای کودکان اهداء شد.

مسؤول گروه جهادی جوادالائمه(ع) خاطرنشان کرد: ضد عفونی آسایشگاه نگهداری از معلولان کهریزک یکی دیگر از کارهایی است که توسط جهادگران انجام می‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌های این گروه جهادی در ایام عید نیمه شعبان، گفت: در این روز ذبح برای سلامتی و فرج حضرت ولی عصر(عج) انجام شد و در کنار دیگر اقلام غذایی بین 40 خانوار نیازمند توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات