۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۸۵۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

خدمت خالصانه به مردم، عامل تحقق آرمان انقلاب در آمادگی برای ظهور است

خدمت خالصانه به مردم، عامل تحقق آرمان انقلاب در آمادگی برای ظهور است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت خالصانه سبب می‌شود تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حجت است برسیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت و آرامش در کشور، گفت: به طور حتم امنیت و آرامشی که امروز در کشورمان وجود دارد مدیون تلاش‌های نیرو‌های مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی هستیم.
 
وی با بیان این که نیروی انتظامی در بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم حضور داشته است، افزود: این نیروی مخلص و مجاهد با حداقل امکانات و با روحیه مسؤولیت پذیری بالا، وظایف و تکالیف خود به درستی انجام می‌دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که نیروی انتظامی ایران اسلامی شبانه روز در حال تلاش است تا مردم ما در امنیت و آرامش کامل به زندگی خود ادامه دهند، خاطرنشان کرد: این تلاش‌های شبانه روزی نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
 
وی با اشاره به این که امنیت در هر جامعه‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت در یک کشور به وجود امنیت در آن جامعه باز می‌گردد و کشوری که به دنبال رشد و توسعه است باید شاخص‌های امنیتی در آن کشور تقویت شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که علیرغم شرایط خاصی که امروز در منطقه وجود دارد، به برکت تلاش‌های نیروی مسلح به ویژه نیروی خدوم انتظامی امنیت مناسبی در کشورمان وجود دارد، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشورمان در منطقه و جهان مثال زدنی است.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که نیروی انتظامی باید در جهت افزایش تجهیزات، امکانات و همچنین برنامه رفاهی و حمایتی پرسنل نیروی انتظامی در مازندران اقدامات مناسبی انجام دهد، گفت: باید شأن و امنیت تلاشگران حفظ و امنیت جامعه به خوبی حفظ شود.
 
امام جمعه سای در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مسؤول جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی مظلوم است، بسیاری از خدماتی که در داخل این مجموعه صورت می‌گیرد بازگو نمی‌شود که باید بیشتر برای مردم جامعه تبیین شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: همه ما زیر یک‌پرچم هستیم و باید با دشمنی مشترک بجنگیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد و گفت: به طور حتم این خدمت خالصانه موجب می‌شود تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است برسیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات