۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۴۹۱۴۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

کادرسازی و ریل‌گذاری برای نظام رسالت اصلی طرح صالحین است

کادرسازی و ریل‌گذاری برای نظام رسالت اصلی طرح صالحین است
امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه رسالت طرح صالحین کادرسازی و ریل‌گذاری برای نظام است، گفت: در شجره طیبه صالحین باید ریلی حرکت کنیم نه دیمی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، اظهار کرد: امید می‌رود با انتصاب مسؤول جدید در این بخش تحرک محسوسی در میدان فعالیت‌های مربوط به حلقات صالحین را شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید گره‌ها و اشکالات موجود در کار رفع شود، اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج بازوی توانمند این حرکت بوده و باید بسترهای آن را فراهم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: هر پدیده‌ای که بخواهد نتیجه بدهد باید فعالیت فاعل آن جدی بوده و قابلیت قابل هم جدی باشد؛ چراکه این دو کنار هم مکمل هستند، به‌گونه‌ای که تا فعالیت فاعل جدی نبوده و قابلیت قابل مناسب نباشد کار شکل نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا لازم است مربیان و سرمربیان حلقات صالحین با هم ارتباط بیشتری داشته باشند؛ زیرا این ارتباطات و تبادل تجربیات و اتصال زنجیره مربیان نقش ویژه‌ای در تقویت این دوره‌ها خواهد داشت.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حرکت صالحین قرار است ریلی حرکت کنیم نه دیمی؛ ازاین‌رو باید ریل‌گذاری کنیم و در پایان ببینیم چند ریل برای این حرکت بزرگ نصب کردیم تا بعدی‌ها بر روی این ریل‌گذاری بیفزایند و این ریل کامل شود.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری در مدیریت صالحین یک اصل اصیل است، اظهار کرد: نباید دیمی کار کنیم ازجمله باید بدانیم امسال می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهیم و برنامه سال آینده ما چیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه رسالت طرح صالحین کادرسازی و ریل‌گذاری برای نظام است، افزود: این ریل‌ها باید جدی و مشخص باشد تا وظایف و اهداف ما تعریف شده بوده و تلاش کنیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح طیبه صالحین واسطه‌ها نباید زیاد باشد؛ چراکه افزایش واسطه‌ها کار را خراب می‌کند؛ اما اگر زنجیره به هم وصل باشد برکت کار دیده می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات