۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۴۹۱۵۲
امام‌جمعه بیرجند:

اجرای رزمایش مواسات اولویت مردم و مسؤولان باشد

اجرای رزمایش مواسات اولویت مردم و مسؤولان باشد
امام‌جمعه بیرجند با تأکید بر اهتمام همگانی در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه مواسات، گفت: باید اجرای رزمایش مواسات اولویت اصلی مردم و مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در جمع ائمه جمعه استان، بر اهتمام همگانی در اجرای رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مواسات محصول تفکر قوی و اولویت اصلی برای ما است، افزود: اگر قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان اولویت اصلی به‌درستی در جامعه پیاده شود همه امور اقتصادی و اجتماعی سامان می‌گیرد و معرفی الگوهای ایثار و ازخودگذشتگی فرهنگ کمک به یکدیگر را برای مردم تبیین می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: قرارگاه رزمایش مواسات از اهمیت خاصی برخوردار است و با وجود اینکه سال‌های زیادی است که از ناحیه رهبری تأکید بر مسائل اقتصادی می‌شود و امسال نیز سال جهش تولید نام‌گذاری شده است پیداست رمز اولویت موضوعات اقتصادی و جهش در تولید ازاین‌جهت اولویت دارد که امکانات اقتصادی و معیشت زندگی و درمان بیماری و رفع انواع حوائج ضروری اولویت آن در این است که این‌ها قابل تعویق نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان با ورود از رخنه اقتصاد و انواع شیطنت و نفوذ مصمم هستند از این طریق جامعه انقلابی را زمین‌گیر کنند افزود: فرمایشات رهبری درست مرهمی در نقطه درد است و قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان فرهنگ متعالی اولویت اصلی است اگر آن درست شود در کنار آن همه امور درست می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرارگاه رزمایش به عنوان امر فرهنگی درست و یک دلیل مهم است. با همه آسیب‌هایی که در طول تاریخ دیده‌ایم و همه آنچه رخ داده اما محبت و انفاق در جامعه ما زیاد است و این‌ها محصول ایمان و محصول تربیت اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی به ائمه جمعه استان توصیه کرد: در شرایط کنونی که معیشت برای مردم و کسبه سخت شده با معرفی الگوهای ایثار و ازخودگذشتگی، فرهنگ کمک به یکدیگر را برای مردم تبیین و تقویت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات