۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۶۰۸
عالم برجسته اهل‌سنت:

سپاه نقش‌ برجسته‌ای در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه داشته است

سپاه نقش‌ برجسته‌ای در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه داشته است
امام جمعه موقت سنندج‌ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نقش‌ برجسته‌ای در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه و فرامنطقه داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا معروف خالدی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از اوایل انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی و دفاع از آرمان‌های انقلاب و محرومان و پاسداشت مرزهای معنوی مردم تلاش و نقش‌آفرینی کرده و این همت و غیرت آفرین و جای بسی افتخار است.

وی افزود: سپاه ضامن حفظ و استمرار انقلاب اسلامی و صدور اندیشه ناب اسلام در جهان بوده و در این زمینه بسیج و سپاه نقش اساسی داشته است.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: امروزه این نهاد مقدس در بحث پیشگیری از ویروس کرونا مانند زمان‌های جنگ تحمیلی برای کمک‌رسانی به محرومین واقعاً با جدیت تمام، هوشیاری کامل و ولایت مدارانه در صحنه حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم سازندگی و خدمات‌رسانی، فعالیت‌های جهادی به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ سایبری و رسانه‌ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک‌سو و موفقیت‌های چشمگیر در تعمیق، تحکیم و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‌ای و بین‌المللی حضوری دوچندان دارد.

ماموستا خالدی افزود: امیدواریم اقتدار و عزت سپاهیان انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شود تا دشمنان و معاندان نظام همانند همیشه خار و ذلیل بمانند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات