۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۴۹۷۱۲
امام جمعه رامسر:

رسانه های شیطانی به دنبال اسارت فکری ملت ها هستند

رسانه های شیطانی به دنبال اسارت فکری ملت ها هستند
حجت الاسلام تقی پور با بیان این که برابر قرآن کریم شیوه شیاطین تحقیر ملت‌ها است، گفت: فرعون ابتدا قوم خود را به اسارت فکری کشاند و بعد بر فکر آن‌ها سوار شد.
حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تلاش و مجاهدت دو ماهه مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به طور حتم این مجاهدت و ایثارگری‌های مجموعه بهداشت و درمان کشور برای مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا به این بیماری بسیار ستودنی و ارزشمند است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نادیده گرفتن رسانه‌های غربی از بیان مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های درمانی و بهداشتی کشور در مقابله با ویروس کرونا، افزود: متأسفانه این رسانه‌های وابسته با نادیده گرفتن تلاش‌های شبانه روزی تیم درمانی کشور تنها به دنبال برجسته سازی برخی کمبود‌ها هستند.
 
حجت الاسلام تقی پور با بیان این که برابر قرآن کریم شیوه شیاطین تحقیر ملت‌ها است، ادامه داد: فرعون ابتدا قوم خود را به اسارت فکری کشاند و بعد بر فکر آن‌ها سوار شد و بر جسم آن‌ها سواری گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز شبکه‌های شیطانی و فرعونی دنیا از همین شیوه برای تحقیر ملت‌ها بهره می‌برند، افزود: در حال حاضر در خاورمیانه و همچنین سایر کشور‌ها این راهبرد رسانه‌ای دشمن را به وضوح می‌بینیم.
 
امام جمعه رامسر تصریح کرد: این شبکه‌های معاند و فرعونی در ایران اسلامی به گونه‌ای برخی از فکر‌ها را به اسارت گرفتند که خبرگزاری‌های رسمی کشور اخبار آن‌ها کم ارزش‌تر از اخبار شبکه‌های غیر ایرانی است و این یعنی به اسارت گرفتن فکر و اعتماد به دشمنی که قرآن می‌فرماید اگر فاسقی خبر آورد حتما جستجو کنید.
 
حجت الاسلام تقی پور خاطرنشان کرد: این شبکه‌های فرعونی احتکار اندکی از افراد این کشور را برجسته کردند، اما درمقابل ایثار و مجاهدت پزشکان، کادر درمانی و همچنین خدمات رسانی بسیجیان، ارتش، سپاه و همچنین اقشار مختلف مردم در مقابله با ویروس کرونا را نادیده گرفتند.
 
وی با بیان این که شبکه‌های فرعونی تلاش جهادگران حوزه و دانشگاه را در خدمت رسانی به مردم و مجموعه درمانی کشور را کم اهمیت جلوه می‌دهند، بیان داشت: طلاب جوان و روحانیان جهادی از روز‌های نخست شیوع این ویروس منحوس به میدان آمدند و همگام با سایر اقشار مردم هر آنچه در توان داشتند خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در طلب اخلاص قرار دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در روز‌های نخست مسأله تغسیل و تدفین افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفتند مورد بحث بود، خاطرنشان کرد: اما پس از فتوای مهم مقام معظم رهبری طلاب و روحانیان به میدان آمدند و این وظیفه خطیر شرعی را عهده دار شدند.
 
حجت الاسلام تقی پور با بیان این که متأسفانه رسانه‌های شیطانی اقدام آن پزشکی که به طور قانونی اکسیژن را از بیمار ۶۵ ساله کرونایی جدا می‌کند مطرح نمی‌کنند، تصریح کرد: این درحالی است که همین رسانه‌های شیطانی همه توان خود را به کار گرفتند تا مسائل کوچک و بی اهمیت در کشورمان را برجسته سازی کنند.
 
وی با اشار به این که این رسانه‌های شیطانی حمله و هجمه عظیم مردم به فروشگاه ها، خواباندن بیماران در کف خیابان‌ها و راه رو‌های بیمارستان‌ها را نادیده می‌گیرند، ادامه داد: اما در مقابل شبانه روز می‌کوشند تا زحمات و ایثارگری‌های شبانه روزی مجموعه درمانی کشور بی اهمیت و ناچیز جلوه دهند.
 
امام جمعه رامسر با بیان این که شبکه‌های فرعونی وابسته ابتدا فکر‌ها را به اسارت می‌گیرند تا بتوانند بر جسم و منابع یک ملت حکومت کنند، گفت: باید مراقب باشیم تا فکرمان را به اسارت شبکه‌های شیطانی و فرعونی ندهیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات