۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۵۱۲۸۸

توزیع صدهزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی

توزیع صدهزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی
حجت الاسلام میرعلایی گفت: صد هزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در میان نیازمندان شهری و روستایی توزیع می‌شود.
حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه توزیع شد، اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش نیز همین تعداد در میان نیازمندان شهر‌ها و روستا‌های استان از سوی امامان جماعت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج تقسیم می‌شود، ضمن اینکه در صورت کمک رسانی خیران و مؤمنان هر پنج شنبه ماه مبارک رمضان توزیع کمک‌های معیشتی ادامه خواهد داشت.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خوزستان با بیان اینکه قرارگاه از سوی امام جمعه اهواز، فرمانده سپاه و استاندار استان تشکیل شده است، عنوان داشت: با حمایت‌ها و هدایت‌های بزرگواران، کمک‌های مردمی، جهادگران بسیجی و خیران، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در پایان هر هفته اقلام معیشتی، آماده و در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازمندان ریشه در فرهنگ اهل بیت (ع) دارد، ادامه داد: تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی با تمدن چندین هزارساله در مقایسه با تمدن غربی مدعیان تاریخ، در شیوه‌های مقابله با کرونا برای همگان آشکار شد.

وی با بیان اینکه یاری رسانی مردم به همدیگر در تنگنا‌ها و مشکلات ظهور می‌یابد، خاطرنشان کرد: گرچه باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، اما صف‌های به هم فشرده کمک‌های صورت گرفته گویای نزدیکی دل‌ها به یکدیگر است.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خوزستان بیان داشت: رسانه‌ها با انتشار زیبایی‌های رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، در مقابله با پدافند غرب و رسانه هایش، حالت آفندی داشته باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات