۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۵۲۱۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم لرستان در برگزاری رزمایش مواسات حماسه آفریدند

مردم لرستان در برگزاری رزمایش مواسات حماسه آفریدند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات در دو مرحله به فرمان رهبری و کمک به نیازمندان گفت: مردم لرستان در برگزاری این رزمایش حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در مرحله دوم برگزاری رزمایش مواسات و مؤمنانه که در پادگان امام حسین(ع) خرم آباد برگزار شد، با تبریک میلاد سراسر برکت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در سایه برگزاری رزمایش مواسات باری دیگر شاهد همدلی و افتخار آفرینی مردم ایران اسلامی ه ویژه لرستان بودیم.

وی شرکت در رزمایش مواسات و همدلی را ادامه راه شهدا خواند و افزود: کسانی که در این رزمایش شرکت کردند، راه شهدا را ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  برگزری رزمایش مواسات و همدلی را فرصتی برای تقویت حس نوع دوستی و کمک به نیازمندان خواند و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در این راه به ندای رهبری لبیک گفتند و از زندگی امام حسن مجتبی(ع) الگو می گیرند که سه بار ثروت خویش را بین نیازمندان تقسیم کرد.

وی ادامه داد: امروز 80 جهیزیه بین نوعروسان تقسیم می شود و این اقدام خداپسندانه فرصتی برای تشویق جوانان به ازدواج و برداشتن باری از دوش این نوعروسان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اتحاد دستگاه های اجرایی، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، کمیته امداد، نیروهای مردمی، گروه های جهادی و جوانان انقلابی در برگزاری رزمایش مواسات شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به پای کار بودن، جوانان، آحاد مردم، روحانیت و دییگر نهادها در برگزاری رزمایش عظیم مواسات در ماه مبارک رمضان و دستگیری از نیازمندان متضرر از بیماری کرونا افزود: ملت ایران در برگزاری این رزمایش همچون دیگر صحنه های انقلاب حماسه آفریدند./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات