۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۵۵۲۳۵

پیگیری دروس و امتحانات حوزه علمیه خوزستان در روزهای کرونایی

پیگیری دروس و امتحانات حوزه علمیه خوزستان در روزهای کرونایی
حجت الاسلام موسوی، گفت: درس‌های طلاب از زمان شیوع کرونا، از طریق فضای مجازی پیگیری و طلاب از عالی‌ترین سطوح درسی و درس خارج بهره بردند.
حجت الاسلام سید جعفرموسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با وضعیت درسی طلاب حوزه‌های استان در روز‌های کرونایی اظهارداشت: درس‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری شد و طلاب از عالی‌ترین سطوح درسی همچون درس خارج آیت الله موسوی جزایری بهره بردند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه دروس همه اساتید حوزه‌های استان از طریق پیام رسان‌های داخلی و پیشخوان حوزه صورت گرفت، عنوان داشت: همه دروس و امتحانات در حال برگزاری است و کرونا سبب نشد تا امتحانات به تأخیر بیفتد.

وی با بیان اینکه تمهیدات بسیار خوبی برای مواقع اضطراری اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت استان، شیوه برگزاری امتحانات به مدیر و شورای مدرسه هر شهرستان تفویض شده تا با توجه به مقتضیات شهرستان متبوعه، بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن اولویت طلاب، اتخاذ کنند.

حجت الاسلام موسوی زاده با بیان اینکه امتحانات در شهرستان‌های با وضعیت قرمز به صورت مجازی برگزار شد، بیان داشت: امتحانات در برخی شهرستان‌ها که وضعیت سفید بود به صورت حضوری برگزار شد و در برخی شهرستان ها، تاکنون برگزار نشده است. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات