۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۹۴۹
امام جمعه الشتر:

تکیه بر توان داخلی راه پیشرفت کشور است

تکیه بر توان داخلی راه پیشرفت کشور است
حجت الاسلام موسوی راه پیشرفت کشور را تکیه بر توان داخلی خواند و گفت: مدیریت جهادی و انقلابی برای بهره برداری از ظرفیت های داخلی ضروری است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت عدم تعهد آمریکا و اروپا در قضیه برجام، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و نه تنها پایبند به مذاکره نبود بلکه ضامنین آمریکا نیز در این زمینه پایبند نبودند و در چارچوب دستورات آمریکا گام برداشتند.

وی افزود: آمریکا در برجام به تعهدات عمل نکرد و خارج شد و دیدیم که اروپا نیز با ساز و کاری متفاوت مسیر آمریکا را ادامه داد و دنباله رو مسیر استکبار شد.

حجت الاسلام موسوی راهبرد نظام اسلامی و مسؤولان را تکیه به ظرفیت های داخلی و نگاه به درون کشور عنوان و تصریح کرد: برای پیشرفت کشور باید به نیروهای داخلی و توانمندی ها تکیه و نگاه از بیرون را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه در طول این سال ها با تکیه بر ظرفیت های درونی شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: راه پیشرفت همچنان تکیه به منابع انسانی، نیروی داخل، ظرفیت ها و توانمندی ها است.

امام جمعه الشتر بیان داشت: برای رسیدن به استقلال در عرصه های مختلف و فراهم ساختن موجبات پیشرفت، رفع مشکلات اقتصادی و رونق بخشیدن به اقتصاد کشور باید با مدیریت انقلابی، جهادی، ایثار، توجه و اعتقاد به قاعده ما می توانیم پیش برویم.

وی اظهار داشت: اگر به قدرتی که مسلمانان دارند، اتکا کنیم و از ظرفیت ها، توانمندی ها و نیروی داخلی کشور غافل نشویم می توان همواره مسیر توسعه و پیشرفت را پیمود و تهدیدها و تحریم ها هراسی ایجاد نخواهند کرد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات