۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۵۶۵۱۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

برخی با سخنان نسنجیده زمینه ساز شادی دشمنان انقلاب و اسلام می شوند

برخی با سخنان نسنجیده زمینه ساز شادی دشمنان انقلاب و اسلام می شوند
حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: هستند افرادی که بر سر سفره انقلاب حضور دارند، ولی با سخنان نسنجیده، نظام را زیر سؤال می برند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین کارکردهای حوزه های علمیه، تشریح، تفسیر و تحلیل مبانی دینی و سپس ایجاد زیرساخت دستورات دینی در سطح جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: از همین رو حوزه های علمیه نقش بسیار کلیدی در هدایت جامعه به سمت معنویات دارند، لذا همین جایگاه زمینه دشمنی معاندان و حاشیه سازان را مهیا می کند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود افزود: حوزه های علمیه را باید به نوعی یکی از ارکان تشکیل انقلاب اسلامی دانست که در آن برهه خاص از تاریخ  مبارزات انقلاب، نقشی اساسی در برملا کردن چهره استکباری دشمنان داشتند، لذا کینه ای که مستکبرین از حوزه های علمیه به دل دارند تازگی ندارد و ریشه ای تاریخی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی عنوان کرد: لذا حوزه های علمیه باید در تربیت طلاب انقلابی، مطالبه گر و جهادی تلاش وافری داشته باشند تا این مراکز حساس دینی در کشور از حیث نرم افزاری قدرت و مستحکم باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حاشیه سازی برخی از افراد در کشور علیه نظام و رهبری عنوان کرد: متاسفانه هستند افرادی که بر سر سفره انقلاب حضور دارند، ولی با سخنان نسنجیده و دور از منطق و عدل، نظام و ارکان را یکجا زیر سؤال می برند که این کار آنها زمینه ساز شادی دشمنان انقلاب و اسلام می شود.

وی تصریح کرد: کسی منکر مشکلات در کشور نیست و اتفاقا انتقاد سازنده در رفع این مشکلات نه تنها ممنوع نیست، بلکه واجب است، ولی متاسفانه این دوستان در بیان انتقادات خود به صورت بسیار ناشیانه ای غرض ورزی می کنند که این به دور از انصاف است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: بنابراین امروز همه ما باید وضعیت نظام را درک کنیم و بدانیم که دشمنان مترصد کوچک ترین روزنه برای نفوذ در کشور و استحاله انقلاب هستند، لذا این دست از افراد باید از بیان این مطالب باطل که فقط مشکل ساز است به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: این آقایان که خود را دلسوز مملکت، انقلاب و نظام می دانند بهتر است که با چشم بصیرت به نظام نگاه کنند نه اینکه از روی بغض و عداوت دست به قلم شوند./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات