۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۲۰۸
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

دولت با نظارت بر بازار جلوی افسارگسیختگی قیمت‌ها را بگیرد

دولت با نظارت بر بازار جلوی افسارگسیختگی قیمت‌ها را بگیرد
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار سبب افزایش نگرانی‌های مردم شده است، گفت: دولت باید با تشدید نظارت جلوی این وضعیت را بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، بر ضرورت توجه دولت به ظرفیت‌های داخلی تأکید کرد و گفت: تقویت توان و ظرفیت داخلی بهترین و مطمئن‌ترین راه بی اثرکردن تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان است.
 
وی با بیان این که متأسفانه این روز‌ها مشکلات اقتصادی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا تشدید شده است، افزود: افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار موجب افزایش نگرانی‌های مردم شده است و دولت باید با نظارت جلوی تشدید این وضعیت را بگیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسیدگی به مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مطالبه ملت ایران از دولت است، تصریح کرد: مسؤولان همه توان خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار گیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که دولت نباید ظرفیت‌های داخلی را نادیده بگیرد، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌های خدادادی در جهت رونق اقتصادی کشور استفاده شود.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در کشور این ظرفیت‌ها را نادیده می‌گیرند و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را ارتباط با غرب می‌دانند، تصریح کرد: اولویت مسؤولان کشور باید بهره مندی از توان داخلی باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید به وعده‌های دروغین کشور‌های دیگر دل بست، ادامه داد: در موضوع برجام علاوه بر خروج آمریکایی ها، بدعهدی اروپایی‌ها نیز در عدم اجرای تعهداتشان آشکار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که در چهل سال اخیر در هر عرصه‌ای به توان داخلی تکیه کردیم موفقیت‌های بسیاری شامل حال کشور شده است، بیان داشت: اما در مقابل آمریکا و اروپا در همه این سال‌ها فریبکاری و بدعهدی خودشان در بخش‌های مختلف را اثبات کردند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برجام سند روشنی از بدعهدی و فریبکاری کشور‌های غربی است، تصریح کرد: مسؤولان کشور نباید فرصت‌ها را به دلیل وعده‌های پوچ و توخالی چند کشور فریبکار از دست بدهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید تولید داخل را به بهانه تعامل با سایر کشور‌ها به حال خود رها کرد، بیان داشت: هر چه در عرصه داخلی قدرتمند شویم به طور حتم عزت و اقتدار ما در منطقه و عرصه بین الملل دو چندان خواهد شد./950/ت310/ب1
ارسال نظرات