۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۵۷۲۳۷
دادستان زنجان:

حمایت از تولید و رفع موانع تولید، عمل به رهنمودهای رهبری است

حمایت از تولید و رفع موانع تولید، عمل به رهنمودهای رهبری است
حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه تحریم ها، تهیه ارز و مواد اولیه را با مشکل مواجه کرده است، گفت: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی، وضعیت جنگ است.

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، دادستان زنجان ظهر امروز در بازدید از شرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه بر ضرورت ارتقای کیفیت محصولات شرکت با استفاده از روش‌های نوین دنیا در بسته‌بندی اظهار کرد: این اقدامات می‌تواند در رقابت با شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی موثر باشد.

حجت الاسلام کرمی رمز موفقیت و هنر مدیریت ایجاد ارتباط قوی بین عرضه تولید و عرضه بازاریابی و فروش است، ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی، وضعیت جنگ است.

وی با اشاره به اینکه با این تحریم‌ها، تهیه مواد اولیه و ارز بسیار مشکل است، افزود: نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بر اساس تدبیر و آینده‌نگری ایشان است.

کرمی با بیان اینکه عمل به شعار سال برای همه یک تکلیف است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید را یک وظیفه و عمل به منویات رهبری می‌داند.

دادستان زنجان به موفقیت شرکت شیشه‌سازی زنگان پارس سلطانیه در تولید و عرضه محصولات اظهار کرد: ۲۱۰ کارگر در این شرکت به صورت مستقیم مشغول هستند بسیار ارزشمند است.

وی بر حل مشکلات بانکی این واحد تولیدی تاکید کرد و گفت: با این اقدام زمینه افزایش 100 درصدی تولید و اشتغال مستقیم 210 نفر دیگر هم فراهم شود.

شرکت شیشه سازی زنگان با ۲۱۰ کارگر در چهار شیفت فعالیت می‌کند و هیچ گونه بدهی به بیمه، انشعابات و حقوق کارگران وجود ندارد.

امروز کیفیت محصولات این شرکت در داخل و خارج قابلیت رقابت دارد  و ۲۵ درصد محصولات به چند کشور همسایه صادر می شود و ۱۰ درصد تولید و ۶ درصد مصرف کشور را این شرکت تامین می‌کند./1325/د102/ب1

منبع: شبستان

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات