۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۲۶۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

در دهه پنجم انقلاب نیازمند تحول در مدیریت‌ها هستیم

در دهه پنجم انقلاب نیازمند تحول در مدیریت‌ها هستیم
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: بر اساس تأکید ریاست سازمان باید مدیران تبلیغات اسلامی از مسیر تحول یک گام جلوتر باشند زیرا نیازمند تحول و دگرگونی در روش‌ها و مدیریت‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام کاووس عطایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) قزوین با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی دیدار و خواستار هم افزایی و تعامل و همکاری فرهنگی و نیز بررسی مسائل تبلیغی و ارائه راهکار جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی و دینی و نیز تقویت کمی و کیفی آن شد.

حجت‌الاسلام کاووس عطایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) قزوین در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مسئولیت حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: نمایندگی ولی فقیه در تیپ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان با تمام ظرفیت، آماده همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در اجرای برنامه های فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه با استفاده از اساتید مجرب و روحانیون معزز فضای معنوی و عقیدتی نیروها را تامین می‌کند و نسبت به تامین معنویت، رشد سیاسی و اخلاقی نیروها تلاش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در ادامه گفت: باید در برخی امور گذشته بازنگری کنیم و نقاط ضعف و قوت را بشناسیم و با چراغ راه جلو برویم تا تأثیرگذاری فعالیت‌های ما بیشتر باشد.

وی یادآور شد: در مورد فرهنگ دینی مکلف به سیاست گزاری هدایت و حمایت هستیم و در دوره جدید مدیریت بر اساس تأکید حجت‌الاسلام قمی ریاست محترم سازمان باید مدیران تبلیغات اسلامی از مسیر تحول یک گام جلوتر باشند زیرا در دهه پنجم انقلاب، نیازمند تحول و دگرگونی در روش‌ها و مدیریت‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین آمادگی همکاری با مجموعه تحت مدیریتی حضرتعالی را در مباحث اجتماعی و فرهنگی دارد.

گفتنی است، در این دیدار طرفین همچنین ضمن بررسی و تحلیل مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی، میزان همکاری و تعامل در مباحث و مسائل مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و غیره را مورد بررسی قرار دادند./955/د102/ق

ارسال نظرات