۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۵۸۸۹۳
امام جمعه بابل مطرح کرد؛

مدیریت انقلابی و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی؛ راه برون رفت از مشکلات

مدیریت انقلابی و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی؛ راه برون رفت از مشکلات
امام جمعه بابل تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را مدیریت انقلابی و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی دانست و گفت: خلأ انتخاب صحیح آثار نامطلوبی را برای کشور در پی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران این شهرستان که به مناسبت پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور برگزار شد، از نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر یاد کرد و گفت: نماز جمعه قرارگاهی برای ایمان، تقوا و اخلاق در جامعه است.
 
وی به نقش نماز جمعه در بالا بردن آگاهی‌های مردم اشاره کرد و افزود: پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه نقش مهم و مؤثری در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بر عهده داشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه در بابل نیز همان ابتدای انقلاب اقامه شده است، خاطرنشان کرد: اقامه این نماز عبادی و سیاسی تاکنون برای مردم این منطقه آثار و برکات ارزشمندی به همراه داشته است.
 
امام جمعه بابل از نماز جمعه به عنوان سنگر حفظ انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: در سایه روشنگری‌های ائمه جمعه در این پایگاه عبادی و سیاسی، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نماز جمعه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم فهیم کشورمان هر جمعه از تریبون نماز جمعه برای مسؤولان تبیین می‌شود.
 
وی با اشاره به این که در سایه برکات نماز عبای سیاسی جمعه بسیاری از مشکلات جامعه رفع شده است، تصریح کرد: تذکرات و هشدار‌های به موقع و روشنگرانه ائمه جمعه در جهت رفع نواقص و مشکلات مردم بسیار راهگشا بوده است.
 
امام جمعه بابل از نماز جمعه به عنوان پایگاه مهمی برای تقویت وحدت و همبستگی ملت ایران یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران هر هفته با صفوف به هم پیوسته خود در نماز جمعه پیام مهمی را به دشمنان این انقلاب و نظام مخابره می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که دشمن همواره از وحدت و همبستگی در کشورمان عصبانی است و تلاش می‌کند با نفوذ و توطئه این وحدت را خدشه دار کند، بیان داشت: به طور حتم تقویت فضای وحدت و همدلی در کشور نیازمند مهم امروز کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی مدیریت انقلابی فارغ از جناح بندی‌های سیاسی است، گفت: خلأ انتخاب صحیح به طور حتم کشور آثار نامطلوبی را در پی خواهد داشت./950/پ310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
و اینک کعبه بی تاب از شوق حضور بهترین میهمان، در حریمش، رسیدن ایشان را لحظه شماری می کند. امروز یادگار ابراهیم، میهمانی را در طوف خود خواهد دید که تا برپایی قیامت، عزیزتر از او به زیارتش نخواهد آمد. قافله و قافله سالار به حرم می رسند. صلای لبیک قطع می شود و مکه، یگانه فرزند خود را در آغوش می گیرد.
0
0