۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۵۸۹۹۵
امام جمعه فردیس:

انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود

انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود
حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه باید انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود بر لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی به این موضوع تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه فردیس در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فرمانداری فردیس، هیئت حل اختلاف استان، استانداری و دستگاه‌های اجرایی قانون باید در خصوص وضعیت شورای شهر فردیس پیگیری‌های لازم را انجام دهند، اظهار کرد: مدعی العموم باید ورود کند، شورای شهر تعطیل باشد لوایح در شورا باقی بماند و شهر و شهروندان دچار مشکل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فردیس در حال حاضر شهردار ندارد و توسط سرپرست اداره می‌شود، گفت: این وضعیت درآمدزایی را با مشکل مواجه می‌کند شهری که درآمد نداشته باشد چگونه باید اداره شود.

امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه در شهر نباید مشکلی ایجاد شود، گفت: سرپرستی که انتخاب می‌شود نمی‌داند تکلیفش چیست و تا چند روز دیگر سرپرست است و حتی نیروهای شهرداری نیز این وضعیت را جدی نمی‌گیرند.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه شهر باید از این وضعیت نجات پیدا کند، به همین دلیل از نهادهای مربوطه خواسته ایم ورود کنند، گفت: ما تریبون مردم هستیم و مشکلات و مسائل را مطرح می‌کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: دستگاه‌های متولی بررسی کنند آیا اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار ذی‌نفع هستند یا خیر.

امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه نماز جمعه رسانه مردم است و باید مشکلات از این تریبون مطرح شود، گفت: به عنوان کسی که باید از حق و حقوق مردم دفاع کنم از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم ورود کنید و ببینید جریان چیست تا حقی از مردم ضایع نشود.

گفتنی است؛ نهم تیرماه و در جلسه‌ای فوق العاده محمد خسروزاده شهردار فردیس برکنار شد و در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود.

در جلسه یاد شده بکار گیری نیروهای بدون مجوز، عملکرد نامناسب در روند انتزاع فردیس از کرج، عدم رسیدگی مناسب به فضای سبز و خدمات شهری و برگزاری با تأخیر مناقصات و مزایدات شهرداری از جمله دلایل برکناری شهردار اعلام شده بود./1399/د102/ب1

ارسال نظرات