۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۶۱۹۷۴
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

امام جمعه تکاب معارفه شد

امام جمعه تکاب معارفه شد
آذربایجان غربی - در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی رحیمی به عنوان امام جمعه تکاب معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، در مراسمي كه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و  جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری اين شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام علی رحیمی بعنوان امام جمعه تکاب معارفه و از زحمات حجت الاسلام عیسی برادری تجلیل شد.

حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه جدید شهرستان تکاب در این مراسم با اشاره به جایگاه نماز جمعه گفت: اهمیت و جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بسیار بالا بوده و لازم است این فریضه عظیم در تمام کشور تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره بر لزوم وحدت گفت: وحدت و اتفاق در بین همه مسئولان در شهرستان‌ تکاب برای توسعه این منطقه ضروری و حیاتی است چرا که وحدت سبب پیشرفت همه جانبه منطقه خواهد شد.

امام جمعه تکاب در ادامه ضمن قدردانی از تمامی آحاد مردم در شهرستان تکاب ابراز کرد: بنده ضمن قدردانی از خانواده های محترم شهدا، مردم و مسئولان شهرستان، از همه آحاد مردم طلب همکاری و یاری دارم تا با همکاری مردم وظایفی را که بر دوش بنده قرار داده شده را بحو احسن انجام دهم.

وی در  پایان  ضمن اشاره به هدف مشترک همه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همه مردم در این نظام یک هدف داریم و آن ارتقای نظام‌ جمهوری اسلامی و حکومت دینی در کشور و مقدمه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام رحیمی در سال ۸۸ به عنوان اولین امام جمعه شهر سجاس استان زنجان منصوب شد و بعد از آن به مدت ۵ سال نیز به عنوان امام جمعه شهرستان نمین استان اردبیل بود و قبل از انتصاب به عنوان امام جمعه تکاب به عنوان امام جمعه شهرستان هشترود آذربایجان شرقی انجام وظیفه می کرد.

ارسال نظرات