۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۲۲۸
تولیت مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد:

تهذیب و تحصیل دو عامل اصلی در پیشرفت طلاب است

تهذیب و تحصیل دو عامل اصلی در پیشرفت طلاب است
حجت الاسلام سعید نجفی بروجردی با تأکید بر اینکه طلاب برای موفقیت در این مسیر باید پشتکار داشته باشند، گفت: تهذیب و تحصیل را می توان دو عامل اصلی در پیشرفت طلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام نجفی تولیت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، صبح امروز در برگزاری دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام صادق(ع) و ولی عصر(عج)بروجرد گفت: طلبه ای که برای ادامه تحصیل حوزه را انتخاب کرده است باید در مسیر تحصیل و تهذیب تلاش و پشتکار داشته باشد.

تولیت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد تهذیب و تحصیل را دو عامل اساسی در پیشرفت طلاب عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود که این دو در کنار هم در وجود طلبه تقویت شود.

وی ادامه داد: طلبه موفق فردی است که از فرصت ها بهترین استفاده را در جهت رشد و پیشرفت علمی ببرد و روحیه پژوهش محوری داشته باشد.

حجت الاسلام نجفی اظهار داشت: داشتن هدف و انگیزه از دیگر عواملی است که در موفقیت طلبه نقش آفرین بوده و باید انگیزه و استعداد طلبگی در محیط حوزه تقویت شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری تلفیقی کلاس های درس به صورت حضوری و مجازی تصریح کرد: شرایط به وجود آمده نباید صدمه ای به تحصیل طلبه وارد کند بلکه باید از هر فرصتی در تقویت بنیه علمی بهترین بهره گرفته شود.

گفتنی است، دوره آموزشی میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه برادران تا روز جمعه، ۱۴ شهریور ماه جاری ادامه دارد./۹۴۵۱//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات