۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۶۲۴۱۸
۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود؛

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه یزد

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه یزد
یزد - حجت الاسلام شمس گفت: آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه یزد ۱۵ شهریور برگزار می‌شود و کلاس‌ها نیز در این روز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت حضوری خواهد بود.

حجت الاسلام شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وضعیت کرونایی استان یزد، گفت: آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه روز شنبه 15 شهریور با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای حوزه علمیه استان برگزار می شود و آغاز کلاس ها نیز در این روز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری خواهد بود.

وی به تقویم تحصیلی حوزه علمیه یزد اشاره کرد و افزود: برای سال تحصیلی جدید دو تقویم مطابق با وضعیت کرونایی استان تدوین شده است و اولویت ما برگزاری حضوری کلاس ها است؛ اما در صورتی که شرایط اجازه ندهد کلاس ها به صورت مجازی یا نیمه حضوری برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه یزد به ارائه دروس در ترم گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به نبود زیر ساخت لازم امکان برگزاری امتحانات ترم گذشته به صورت مجازی فراهم نشد و در ترم پیش رو هم وضع به همین منوال خواهد بود و کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین و با بهره گیری از پیام رسان های داخلی برگزار شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن زیر ساخت ها و پوشش خوب اینترنت در آینده با مشکلات کمتری در حوزه آموزش مجازی مواجه باشیم./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات