۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۶۲۶۶۶
رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی:

انجام کارهای فرهنگی را در فضای مجازی تقویت کنیم

انجام کارهای فرهنگی را در فضای مجازی تقویت کنیم
حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت انجام کارهای فرهنگی تبلیغی در جامعه گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی صالحی، ظهر امروز در بازدید از اداره  عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش  منطقه لرستان با بیان اینکه تربیت کادر مؤمن در تراز انقلاب اسلامی به معنای تربیت انسان های دین دان، دین دار و دین بان است، گفت: انجام کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروز بوده و بهترین وسیله  برای تربیت انسان ها است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه انجام کار فرهنگی نیازمند مبلغ، مخاطب و محتوای کار است، افزود: کارکنان عقیدتی سیاسی باید هرکدام یک مبلغ دینی در یگان باشد.

وی رمز موفقیت مبلغان را در مخاطب شناسی عنوان کرد و ادامه داد: برای موفقیت در کار فرهنگی باید اصول دین داری، دین بان و دین دان را مورد توجه قرار دهیم و به این اصول پایبند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی بیان کرد: اگر بتوانیم علاوه بر شناخت دین(دین دان )به آن عمل (دین دار)و از آن محافظت کنیم(دین بان) می توانیم بگوییم که کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در جامعه امروز به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، تصریح کرد: در زمینه انجام کارهای فرهنگی امروز رسالت و وظیفه ما سنگین تر شده و نباید بگویم کار فرهنگی تعطیل شده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اذعان داشت: امروز که شرایط به گونه ای است که نمی توانیم د فضای حقیقی کار فرهنگی بیشتری انجام دهیم، باید با قدرت چند برابر در فضای مجازی کار های فرهنگی را پیش ببریم./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات