۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۸۳۷
عضو شورای عالی حوزه مطرح کرد؛

اهانت شارلی ابدو؛ نشانه هراس استکبار از اقبال به اسلام

اهانت شارلی ابدو؛ نشانه هراس استکبار از اقبال به اسلام
آیت الله رجبی اهانت شارلی ابدو به پیامبر اکرم را در راستای احساس خطر استکبار جهانی از استقبال جامعه بشری به اسلام، مکتب تشیع و به تبع آن نظام اسلامی دانست.

آیت الله محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با محکومیت توهین مجدد نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: به واسطه زمینه ای که در پرتو انقلاب اسلامی به وجود آمده، جاذبه های مکتب اسلام و پیامبراکرم(ص) به جامعه بشری، پیروان ادیان و مکتب های مختلف منتقل شده در نتیجه اقبال به اسلام و آموزه های اسلامی افزایش داشته است که دشمن از چنین اقبال و استقبالی بدبین است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: دشمنان اسلام، استکبار جهانی و وابستگان به او از اقبال جامعه بشری نسبت به اسلام احساس خطر می کنند بنابراین توطئه های مختلفی را برای اسلام هراسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ایجاد داعش یک بخشی از اسلام هراسی بود و بخش دیگر توطئه های دشمنان این گونه اهانت ها به چهره مقدس پیامبراکرم(ص) است که گمان می کنند با این توطئه ها می توانند چهره ایشان را خدشه دار کنند غافل از این که آنچه موجب جاذبه و اقبال مکتب های مختلف به اسلام شده، آموزه های ارزشمندی است که چنانچه در روایت آمده، اگر مردم زیبایی های سخن ما را بشنوند از آن استقبال می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر این که اقبال به اسلام و شخصیت پیامبر اسلام(ص) برای دشمنان بیم آور است، ادامه داد: امروزه که رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه ای خطاب به جوانان غربی زمینه توجه به اسلام و فراگیری آموزه های اسلامی از منابع اصلی را فراهم کردند، موجب هراس بیشتر دشمنان اسلام شده است.

آیت الله رجبی در پایان تأکید کرد: این اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبراکرم(ص) و توطئه های دشمنان، بدون شک در راستای احساس خطر استکبار جهانی از استقبال جامعه بشری به اسلام، مکتب تشیع و به تبع آن نظام اسلامی، جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، است./1324/پ302/ف

ارسال نظرات