۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۶۲۹۸۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر نشان از ضعف غربی ها در برابر اسلام است

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر نشان از ضعف غربی ها در برابر اسلام است
کرمانشاه ـ عباس سروری گفت: توهین ها و هتک حرمت ها به ساحت مقدس اسلام، قرآن، رسول اکرم(ص) نشانه ای بارز از ضعف و درماندگی فلسفه غرب در برابر عظمت اسلام است.

عباس سروری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه گفت: توهین به مقدسات هر دینی و مذهبی بر اساس فرموده مقام معظم رهبری شرعا حرام است ولی با این وجود به عینه می بینیم که در سال های اخیر موج اسلام هراسی و توهین به اعتقادات مسلمین در کشورهای اروپایی و غربی رواج خاصی پیدا کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: البته این توهین ها و هتک حرمت ها به ساحت مقدس اسلام، قرآن، رسول اکرم (ص) نشانه ای بارز از ضعف و درماندگی فلسفه غرب در برابر عظمت اسلام است.

این مقام فرهنگی ادامه داد: از سوی دیگر افزایش موج اسلام گرایی برای سیاستمداران و دولتمردان غربی و اروپایی یک شوک بزرگ بوده و هست، بنابراین با ایجاد موج اسلام هراسی و توهین به مقدسات مسلمین به دنبال جلوگیری از اسلام گرایی جوانان غربی به این دین آسمانی هستند.

سروری با تاکید توهین به مقدسات اسلام هرگز نمی تواند ارزش و جایگاه این دین رحمانی را متزلزل نماید، گفت: همانطوری که وعده داده شده است، پیروزی نهایی از آن اسلام و مسلمین است و تلاش های مذبوحانه غربی و جریان صهیونیسیم جهانی بی شک بیهوده و از روی عجز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: البته جوامع اسلامی نباید در مقابل این توهین ها و گستاخی ها وضعیت منفعل به خود بگیرند، زیرا سکوت در برابر این توهین زمینه ساز گستاخی های بیشتر همانند توهین مجدد نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به مقدسات اسلام می گردد.

وی در ادامه با اشاره بر برگزاری مراسم و تجمع اعتراضی ملت ایران علیه موج توهین و هتاکی غربی ها به ویژه نشریه شارلی ابدو به جهان اسلام، گفت: مردم کرمانشاه همواره پشتیبان این نظام بوده و هستند، لذا در اعتراض به این حرکت غیرانسانی علیه اسلام از سوی غربی ها و... فردا بعد از نماز جمعه تجمع اعتراضی در مقابل مسجد جامع خواهند داشت./1400//310/خ

ارسال نظرات