۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۴۶۰
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:

مردم به سوی پایانه‌های مرزی حرکت نکنند

مردم به سوی پایانه‌های مرزی حرکت نکنند
خوزستان - حجت الاسلام موسوی با اشاره به مراجعه خودسر برخی‌ها به پایانه‌های مرزی، گفت: امسال خبری از زیارت اربعین نیست، کسی به سوی پایانه‌های مرزی حرکت نکند.
حجت الاسلام سید محمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه برای اربعین امسال هیچ موکب میان راهی به دو سوی چذابه و شلمچه راه اندازی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: دولت عراق به صراحت از عدم برگزاری پیاده روی اربعین سخن گفت، در تماس با سفیر ایران در عراق اعلام شد که زائر خارجی پذیرفته نمی‌شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه مواکب امسال در قالب موکب سلامت، معیشت و مهر اربعین در شهرستان‌های متبوعه ارائه خدمات می‌کنند، تصریح کرد: کسی به عنوان زائر و به این امید که اجازه عبور برای زیارت اربعین داده شود، در پایانه‌های مرزی حضور پیدا نکند.

این مقام مسؤول بیان داشت: آنانی که در پایانه‌های مرزی حضور دارند علی رغم اطلاع رسانی‌های مکرر، اما توجیه پذیر نبوده و در پی ایجاد بحران هستند، خدماتی در مرز‌ها ارائه نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم اخبار موثق را تنها از سازمان عتبات عالیات پیگیر شوند، عنوان داشت: به اخبار کذبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نشود، کسی به سوی پایانه‌های مرزی حرکت نکند.

وی با بیان اینکه قاصدان زیارت امسال در پایانه‌ها به صورت خودسر و خودمحور حضور پیدا کردند، گفت: اگر اجازه بازگشایی مرز‌ها داده شود قطعا اطلاع رسانی خواهد شد و سازمان عتبات عالیات به ارائه خدمات خواهد پرداخت./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات