۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۶۵۳۸۱
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

خدمت رسانی ۱۴۰ طلبه اصفهانی به کادر درمان

خدمت رسانی ۱۴۰ طلبه اصفهانی به کادر درمان
اصفهان - حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان در مبارزه با کرونا، گفت: ۱۴۰ نفر از طلاب در بیمارستان الزهرا اصفهان خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به نیاز کادر درمانی بیمارستان‌ها به کمک در شرایط شیوع کرونا، گفت: تفاهمی میان قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای خدمت رسانی طلاب به کادر درمان بیمارستان الزهرا(س) منعقد شده است.

وی در ادامه افزود: 140 نفر از طلاب حوزه علمیه اصفهان از طریق قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان در خدمت رسانی به کادر درمانی بیمارستان الزهرا(س) اصفهان به صورت شیفتی حضور خواهند داشت و در کنار کادر درمان و بیماران کرونایی برای خدمت رسانی خواهند بود.

مسؤول قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نیاز بیماران و کادر درمان به مسائل معنوی و اهمیت تقویت روحیه معنوی کادر درمان، اظهار کرد: قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مختلف حوزوی برای خدمت رسانی به جامعه شکل گرفته است.

حجت الاسلام مؤمنی هم افزایی مراکز حوزوی در شکل گیری قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان را ویژگی منحصر به فرد این قرارگاه در کشور عنوان کرد و گفت: حتی مؤسسه امیربیان که در فعالیت‌های جهادی پیش قدم بوده است با قرارگاه ادغام شده و یک شبکه جهادی شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده طلاب جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا در اصفهان، تصریح کرد: طلاب جهادی با حضور در بیمارستان‌ها، تغسیل و تکفین اموات مبتلا به ویروس کرونا، تولید محتوا در فضای مجازی، ضدعفونی معابر و اماکن و دیگر فعالیت‌های جهادی مانند دیگر عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و جهادی پیشتاز و در میدان بوده اند و این روند تا ریشه کنی ویروس کرونا استمرار خواهد داشت.

معاون تهذیب و تبلیغ حوه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: طلاب از طریق دریافت دستور کار از قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان می توانند با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مرتبط شوند و شرایطی نیز در این خصوص برای طلاب داوطلب در نظر گرفته شده است و همه چیز با برنامه ریزی و هماهنگی انجام خواهد شد./1304/ت302/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات