۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۶۵۸۹۷
امام جمعه کرمانشاه:

شهادت سردار سلیمانی مزد خدمت خالصانه به مردم بود

شهادت سردار سلیمانی مزد خدمت خالصانه به مردم بود
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را نمونه عملی خدمت به مردم دانست و گفت: شهید سردار سلیمانی مزد خدمت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما بعدازظهر امروز در نشست ستاد هفته وحدت استان کرمانشاه که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت: اکنون وحدت به یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای جهان اسلام تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دین اسلام و قرآن کریم نسبت به وحدت توجه خاصی داشته اند زیرا این وحدت است که مدیریت هستی را بر عهده دارد و زمینه ساز تقویت بین برادران مسلمان می شود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز دشمن اصول و پایه دین اسلام را آماج حملات خود قرار داده است، افزود: امروز دشمن جهان اسلام را مورد تاخت و تاز خود قرار داده است و در این نبرد سنی و شیعه را نمی شناسد و هدفش ایجاد فتنه و تفرقه در بین مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: همیشه در بحث وحدت کرمانشاه جایگاه بسیار خوب و ممتازی داشته است و این وحدت را می توان به صورت عملی در بین برادران اهل سنت و اهل تشیع این استان به خوبی دید.

امام جمعه کرمانشاه گفت: شاید امسال به علت ویروس کرونا بسیاری از برنامه های هفته وحدت لغو و یا برگزار نشود، ولی مهم و اصل برای ما موضوع این هفته، یعنی وحدت بین برادران مسلمان است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید وحدت و همدلی در میان اقوام و مذاهب نمود داشته باشد، افزود: مسؤولان باید در انجام وظایف خویش همواره خدا را فراموش نکنند و خدمتگزاری به مردم را از وظایف انسانی خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز و عملی خدمت به مردم بود، گفت: شهید سردار سلیمانی مزد خدمت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود با تشکر از همه کسانی که زمینه ساز وحدت در بین برادران دینی در کرمانشاه شده اند، خاطرنشان کرد: در این جلسه جای دارد از تلاش های مخلصانه مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه که همواره در بحث برگزاری برنامه های هفته وحدت پیش قدم بوده اند، قدردانی کنیم./1400//202/خ

ارسال نظرات