۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۶۶۵۱۲
امام جمعه پلدختر:

گرایش جوانان به ورزش، لازمه ارتقای سلامت جامعه است

گرایش جوانان به ورزش، لازمه ارتقای سلامت جامعه است
لرستان - حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تقویت زیرساخت های ورزشی تأکید کرد و گفت: گرایش جوانان به ورزش، لازمه ارتقای سلامت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، ظهر امروز در دیدار مسؤولان ورزش و جوانان پلدختر، گفت: تقویت فرهنگ ورزش بین جوانان نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت تقویت فرهنگ ورزش بین جوانان تأکید کرد و افزود: نهادینه سازی این مهم بین جوانان لازمه ارتقای اخلاق در جامعه و مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت و تقویت زیرساخت های ورزشی اظهار داشت: مسؤولان در این زمینه باید عزم و اراده راسخ داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه ورزش شهرستان پلدختر پس از سیل فروردین سال ۱۳۹۸ دچار خمودگی شده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان با فراهم ساختن زیرساخت ها و رفع مشکلات باید در راستای بازگشت طراوت، شادابی و پویایی مجدد مجموعه ورزشی این شهرستان تلاش کنند.

وی رمز موفقیت در هر کاری را تقویت روحیه مدیریت جهادی و انقلابی خواند و اظهار داشت: تلاش، پشتکار و همت یک مدیر جهادی در هر زمینه ای گره گشای مشکلات است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به نقش آفرینی ورزش در سلامت افراد و جامعه خاطرنشان کرد: به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت ورزش نباید از آن غافل شد.

حجت الاسلام موسوی از پلدختر به عنوان قطب ورزشی لرستان یاد کرد و تأکید داشت: رسانه، فضای مجازی و نهادهای فرهنگی باید به بحث ورزش بپردازند و در راستای تقویت فرهنگ در جامعه از این ظرفیت ها استفاده شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات