۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۶۸۱۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان جلوی گرانی ها را بگیرند

مسؤولان جلوی گرانی ها را بگیرند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت کنترل قیمت ها و مقابله با گران فروشی و کم فروشی تأکید کرد و گفت: نظارت ها بر بازار باید تقویت و گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از گرانی های بی منطق در استان، گفت: مسؤولان باید جلوی این گرانی ها را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فشارهای اقتصادی و معیشتی در جامعه افزود: مدیران استانی باید وظایف خود را در زمینه تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به خوبی انجام دهند و با تأمین به موقع کالاها از افزایش قیمت ها جلوگیری و جلوی سودجویان گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید به مردم اطمینان دهند که کالای مورد نیازشان در بازار وجود دارد، گفت: در توزیع اقلام نیز در بازار نظارت ها باید تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه کار سازمان تعزیرات حکومتی پس از تشکیل پرونده برخورد با متخلفین است، ادامه داد: این سازمان اعلام آمادگی کرده است که به صورت شبانه روزی در بازار حضور یابد و قیمت ها در بازار کنترل شود.

وی با تأکید بر کنترل بازار برای مقابله با سود جویی عده ای از مردم  و متخلفان اظهار داشت: واحدهای صنفی با قوت بیشتری به بازار ورود پیدا کنند و با معرفی کم فروشان، گران فروشان و متخلفان جلوی سودجویی ها گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بازرسان باید از تجربه لازم برای بازرسی از تمام واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی برخوردار باشند، گفت: بازرسی را باید به سطوح مختلف گسترش بدهیم.

وی تأکید کرد: نیروهای بسیجی جوان مؤمن و انقلابی آماده خدمت رسانی در زمینه کنترل قیمت ها در بازار هستند و از این ظرفیت ها نیز می توان استفاده کرد تا از فشارهای معیشتی در خانواده ها کم شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: باید همه مسؤولان و متولیان امر به صحنه بیایند و با کنترل قیمت ها، جلوی گرانی ها را بگیرند، امید است که در سایه وحدت، همدلی و خرد جمعی آینده خوبی برای کشور رقم بزنیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات