۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۹۵۹۴
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا:

حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب نقش آفرین است

حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب نقش آفرین است
لرستان - حجت الاسلام بنیادی به اهمیت و نقش حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب اشاره کرد و گفت: برای نقش آفرینی در این راه باید طلابی انقلابی، توانمند، مرمن و متعهد تربیت شود.

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از حوزه علمیه به عنوان دانشگاهی بزرگ در انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: همانطور که حوزه در شکل گیری انقلاب نقش داشت، امروز نیز در ادامه راه انقلاب و تبیین آرمان های انقلاب نقش آفرین است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا افزود: برای انجام رسالتی که بر دوش حوزه علمیه است، باید طلابی انقلابی، کارآمد، مؤمن و متعهد تربیت شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید قدر تحصیل در حوزه علمیه را بدانند و از فرصت هایی که در اختیار دارند به بهترین شکل برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی خود بهره مند شوند.

تحصیل 46 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق ازنا

حجت الاسلام بنیادی در ادامه عنوان داشت: 46 طلبه در سطح یک و دو حوزوی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: طلاب با تلاش و پشتکار، تحقیق و مطالعه باید در راستای تقویت بنیه علمی خود گام بردارند و از حضور اساتید حوزه بهره مند شوند تا بتوانند به اهداف طلبگی که در ذهن دارند دست یابند و افرادی اثگذار برای جامعه باشند.

حجت الاسلام بنیادی کیفیت محوری را مهم ترین ملاک پذیرش در حوزه عنوان کرد و گفت: امسال از بین داوطلبان ورود به حوزه چهار طلبه در پایه اول پذیرش شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که در جامعه به وجود آمد، استقبال از پذیرش حوزه نسبت به سال های گذشته کاهش یافت./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات