۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۹۹۸۲

دیدار معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با پرسنل و طلاب حوزه علمیه کنگاور

دیدار معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با پرسنل و طلاب حوزه علمیه کنگاور
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان با معاونین، کادر و طلاب حوزه علمیه کنگاور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدی؛ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان امروز با مدیر، معاونین و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) دیدار و گفتگو کرد.

هدف از این سفر، دیدار معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با مدیریت، معاونین و اساتید حوزه علمیه کنگاور برگزاری جلساتی در بحث تهذیب، اخلاق و... بوده است.

حجت الاسلام پیام ملکی؛ مدیر حوزه علمیه کنگاور با تایید این خبر بیان کرد: در سفر حجت الاسلام محمدی؛ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه برنامه و نشست های بسیار خوبی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این دیدار، شورای تهذیب این حوزه تشکیل شد و در این شورا برنامه های تهذیبی حوزه علمیه کنگاور در دوران کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین در این سفر جلسه اخلاق برای طلاب پایه اول این حوزه با موضوع کیفیت تحصیل رضایت حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: جلسه با مسؤولین حجرات طلاب پایه اول و تبیین بایسته های کار تربیتی از دیگر برنامه هایی بود که در سفر معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: امیدواریم چنین دیدارها و نشست هایی با طلاب به صورت مستمر و منظم برگزار گردد، تا هم بر علم طلاب افزوده و هم نقطه نظرات بین طرفین مطرح شود./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات