۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۰۲۷۰
متولی و مؤسس حوزه های علمیه نورآباد:

پایگاه های بسیج در ترویج فرهنگ اسلام ناب نقش آفرین هستند

پایگاه های بسیج در ترویج فرهنگ اسلام ناب نقش آفرین هستند
لرستان - حجت الاسلام امیدیان با اشاره به حرکت بسیج و حوزه در جهت خط رهبری و حفظ نظام گفت: پایگاه های بسیجی در کنار بسیج مستضعفان در ترویج فرهنگ اسلام ناب نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید امیدیان، ظهرامروز در افتتاحیه پایگاه بسیج طلاب خواهران مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شهرستان نورآباد به اهمیت و جایگاه بسیج پرداخت و گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین است.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بنیانگذار بسیج مستعضفان بودند، افزود: بسیج نمادی از مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است.

وی با بیان اینکه بسیج فراتر از یک تشکیلات نظامی، یک فرهنگ و یک شبکه عظیم برخاسته از متن دغدغه گر و ایثارگر جامعه ما است، اذعان داشت: بسیج و بسیجی نسبت به رشد و ارتقای فرهنگی جامعه بی تفاوت نیست.

حجت الاسلام امیدیان تقویت بنیان های دینی و مذهبی را شالوده دیگر بسیج خواند و افزود: آنچه بسیجی را وادار می کند جان خود را که بزرگ ترین سرمایه است را فدا کند باورهای دینی است.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد اظهار داشت: بسیج و حوزه های علمیه نهادی است درجهت خط رهبری و در پیشبرد اهداف عالیه دین مبین اسلام و حفظ نظام جمهوری اسلامی همسو و هم جهت هستند.

حجت الاسلام امیدیان خاطرنشان کرد: لذا می طلبد که با هماهنگی های لازم درجهت تشکیل پایگاهی به نام پایگاه مقاومت طلاب خواهران تشکیل شود.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد عنوان داشت: این پایگاه می تواند پابه پای بسیج مستعضفان در تعالی اهداف اسلام گام های مؤثری بردارد و فرهنگ ناب اسلام را ترویج دهند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات