۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۲۷۸۰
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

برگزاری رزمایش «تهذیب و تربیت» یک ضرورت برای حوزه های علمیه است

برگزاری رزمایش «تهذیب و تربیت» یک ضرورت برای حوزه های علمیه است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: برگزاری رزمایش «تهذیب و تربیت» یک ضرورت برای حوزه های علمیه در چنین شرایط اجتماعی و فرهنگی است.

حجت الاسلام پیام ملکی در حاشیه برگزاری رزمایش «تهذیب و تربیت» که در حوزه علمیه شهرستان صحنه با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یکی از مسایل مورد تایید و مهم در حوزه های علمیه بحث تهذیب و تقوای طلاب است و این مهم یکی از ارکان حوزه هاست.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: بنابراین برگزاری چنین رزمایشی و در چنین شرایط اجتماعی و فرهنگی یک ضرورت بود که خوشبختانه امروز شاهد حضور خوب معاونین تهذیب حوزه های علمیه غرب کشور در این رزمایش پرشور بودیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برگزاری این رزمایش نشان می دهد که تهذیب و تربیت جزوی از دروس حوزوی است و طلبه باید در کنار تحصیل، پژوهش و... به مساله تهذیب هم به صورت جدی و تخصصی بپردازد.

حجت الاسلام پیام ملکی بیان داشت: از سوی دیگر برگزاری چنین رزمایش هایی نقاط قوت و ضعف حوزه های علمیه در بحث تهذیب و تربیت را عملا هویدا می سازد و می توان راهکارهای جدید در این زمینه ارائه دهیم.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: جای دارد از مدیر حوزه علمیه  کرمانشاه؛ حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی و نیز معاون تهذیب حوزه علمیه این استان بخاطر برگزاری چنین رزمایش کاربردی تقدیر و تشکر داشته باشیم.

این استاد حوزوی خاطرنشان کرد: در رزمایش امروز مطالب بسیاری بین شرکت کنندگان به صورت فعالانه به گفتگو گذاشته شد و بسیاری از نقاط قوت و ضعف شناسایی گردید./1400/

ارسال نظرات